Jak okradziono Belweder.

101. Data: 2015-10-08 16:18:19

Temat: Re: Jak okradziono Belweder.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:02:55 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

t...

net...

.net...

> Tak, tak to działa w cywilizowanym świecie, czy odpowiesz w końcu wprost,
> czy uważasz, że Tusk był agentem Stasi?

Uważam, że MÓGŁ być. Nie od rzeczy mu była agentka posadkę załatwiła u
siebie, żtp.
http://niezalezna.pl/41210-kim-kanclerz-merkel-byla-
w-nrd

102. Data: 2015-10-08 16:18:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 06:59:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Znaczy rzeczniczka kłamała ze jest ok?

FORMALNIE ok.

103. Data: 2015-10-08 16:21:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-10-07 o 23:23, glob pisze:
- ukryj cytowany tekst -
> Chiron
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
>
> Dokładniej- to tak:
>
> http://niezalezna.pl/71601-na-komorowskiego-doniesli
-jego-pracownicy-nie-wytrzymali-nerwowo-wywozenia-me
bli

> Informacja do potwierdzenia: zgłoszono zaginięcie i sprzedaż "Gęślareczki"
> na allegro.
> Przepisy wykonawczenie nie budzą wątpliwości, że urzędujący prezydent nie
> może sobie wypożyczyć coś na wyposażenie biura wiedząc, że przegrał wybory i
> będzie eks-. Tyle, że po przepychankach prawnych- sąd za to Bronkowi nie
> zrobiłby nic.
> Jeżeli uważasz, że zajumanie tych przedmiotów nie jest dowodem na jego
> dziadostwo- to naprawdę nie wiem, co nim jest.
>

> A to " niezależni" zadbali o to aby pomawiającymi uszło na sucho pomawianie, więc
jakby ktoś chciał dowodów, a wyjdzie że nie ma, na kradzieże. To biedni "
niezależni" przekazywali tylko to co słyszeli, bo Komorowskiego ekipa, pomawia
Komorowskiego ekipę, no przecież nie towarzysze partyjniacy z pisu. W obłudnym tańcu
gówienka Komorowski pomawia Komorowskiego .

Dziwisz się? Skoro tam informacje tak krążą, że z "Gęsiarki" robi się
"Gęślareczka" a z Domu Aukcyjnego Rempex - allegro...

Ewa

Wiesz co jest najbardziej bezczelne to " niezależni", gazety pozakładane przez posłów
z pisu będące tubą propagandową i dziwnym trafem to dziennikarstwo jest takie jakieś
że fakty ich bardzo bolą a jak fakty są feeee tym gorzej dla faktów. Tam nie ma ani
jednego artykułu niezakłamanego od A do Z. Kim byli za komuny co ? Tak to jest
bolszewicka mentalność.

104. Data: 2015-10-08 18:40:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Oct 2015 07:59:54 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Kto podpisał?

Franek z poczty.

105. Data: 2015-10-08 18:41:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 06:59:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>FORMALNIE ok.

Wijesz sie hejterko.

106. Data: 2015-10-08 18:43:22

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

Dnia Thu, 8 Oct 2015 08:02:55 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
> [...]

Tak jak prezes Kaczyński MÓGŁ być?

107. Data: 2015-10-08 19:00:05

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> FORMALNIE ok.

Rozumiesz co piszesz?
Najpierw piszesz, ze sa błędy formalne (brak umowy lub pokwitowania), potem
ze formalnie jest wszystko ok? Zdecyduj się, z ktorej strony kopiesz...

108. Data: 2015-10-08 19:00:06

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Uważam, że MÓGŁ być. Nie od rzeczy mu była agentka posadkę załatwiła u
> siebie, żtp.

Siegnełas bruku.
Gratuluje!

109. Data: 2015-10-08 19:32:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-08 19:00, obywatel Budzik uprzejmie donosi:
> [...]
> ze formalnie jest wszystko ok? Zdecyduj się, z ktorej strony kopiesz...

Pan tu chyba od wczoraj i o kotku nic nie wie...

110. Data: 2015-10-08 20:09:59

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

7.0.0.1...

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

>Siegnełas bruku.
>Gratuluje!

Człowieku, nie znasz chrumci, bruk to dla niej mount everest.

Rozdziobią go kruki i wrony...
Święci
ewolucja
Kozły ofiarne