Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...

11. Data: 2020-06-14 12:25:34

Temat: Re: Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2020 o 13:03, m...@g...com pisze:
> PISzcie im w odPOwiedzi tylKO jedno: "Bog Cie KOcha!" ;)
> Moze za milionowym razem ta idea do nich "dotrze" ;P
> Chyba ze wczesniej oni "dotrom" przed Boze oblicze ;))))
> ...PO wyjsciu ze sKOry ze zlosci ;P

Niby po co, chcesz grupę wykończyć czy po prostu brak ci argumentów do
merytorycznych dyskusji?

12. Data: 2020-06-14 13:51:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niby po co, chcesz grupę wykończyć czy po prostu brak ci argumentów do
merytorycznych dyskusji?
---
Ale ale! Dobrego POmysla masz!
Bog Ciem KOcha!
To najwazniejszy argument merytoryczny ;)

13. Data: 2020-06-14 13:55:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 11:25, Trybun pisze:

> Niby po co, chcesz grupę wykończyć czy po prostu brak ci argumentów do
> merytorycznych dyskusji?

zlo go opetalo :] albo to co bierze tak uszczesliwia, ze chce sie dzielic

--
gazebo

14. Data: 2020-06-14 14:23:05

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 14.06.20 um 13:55 schrieb gazebo:

> zlo go opetalo :] albo to co bierze tak uszczesliwia, ze chce sie dzielic
>

>Zaczęło się niewinnie. Sprzedawca DVD na bazarze wcisnął mi "Tajemnicę
Brokeback Mountain", mówiąc "Jak obejrzysz, podaj dalej". Zacząłem
kolorowo się ubierać, chodzić na parady, robić zakupy w IKEI. Ani się
obejrzałem i nauczyłem się kroków do Y.M.C.A. Ideologia LGBT zniszczyła
mi życie!<

wiecej pod https://www.facebook.com/TygodnikNIE/
--
saluto
Silvio Balconetti

15. Data: 2020-06-14 23:08:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Niby po co, chcesz grupę wykończyć czy po prostu brak ci argumentów do
> merytorycznych dyskusji?

to co bierze tak uszczesliwia, ze chce sie dzielic
---
O! TO! TO!
"Bog Ciem Kocha"
tak wlasnie dziala! ;P
Bog Ciem Kocha! :)

16. Data: 2020-06-15 06:41:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/06/2020 o 22:08, m...@g...com pisze:

> to co bierze tak uszczesliwia, ze chce sie dzielic
> ---
> O! TO! TO!
> "Bog Ciem Kocha"
> tak wlasnie dziala! ;P
> Bog Ciem Kocha! :)

zmien wigowke

--
gazebo

17. Data: 2020-06-15 11:15:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zmien wigowke
---
Niewazne co tam sobie mruczysz...
Bog Ciem KOcha! ;)

18. Data: 2020-06-15 16:35:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 10:15, m...@g...com pisze:
> zmien wigowke
> ---
> Niewazne co tam sobie mruczysz...
> Bog Ciem KOcha! ;)

zakazenia dostaniesz

--
gazebo

19. Data: 2020-06-15 21:28:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zakazenia dostaniesz
---
Czy to wazne? ;)
Bog Ciem KOcha!
I to siem liczy! :P

20. Data: 2020-06-15 21:41:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2020 o 20:28, m...@g...com pisze:
> zakazenia dostaniesz
> ---
> Czy to wazne? ;)
> Bog Ciem KOcha!
> I to siem liczy! :P

oczywiscie, ze sie kocham, niewyobrazalnie

--
gazebo

Państwa faszystowskie
Czarna strona Księżyca.