Jak rozmontowac okna?

1. Data: 2002-02-16 12:20:24

Temat: Jak rozmontowac okna?
Od: "MateuszW" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam u siebie stare drewniane uchylne od gory okna. Niestety i kit juz znika,
i farba odlazi wiec na wiosne czas je wyremontowac. ramy sa szczelne wiec
nie bede wymienial. mam jednak problem - nie mam pojecia jak rozmontowac
mechanizm uchylania. Zabezpieczenie to nie problem - po prostu odkreca sie
od ramy. Al mi chodzi o ten mechanizm dzwigniowy, ktory powoduje
przemieszczanie sie preta poziomego i pionowego z bokow ramy. To urzadzenie,
ktore pozwala na otwarcie okna klasycznie lub na uchylenie od gory. Tam nie
bardzo widze jakies zawiasy i ni cholery nie wiem jak takie skrzydlo zdjac?
Pozdrwaiam

--
Zawieszony w czasie i przestrzeni
MateuszW