Re: Pomiar powierzchni mieszkania.

1. Data: 2002-02-16 10:59:14

Temat: Re: Pomiar powierzchni mieszkania.
Od: "Jacek" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

nie, ale wspomniana norma mówi wyraźnie ile należy dodać w przypadku
pomiarów w swietle wykończonych (wytynkowanych ścian). Należy tu dodać, że
norma ta nie obowiązuje. Obowiązuje natomiast norma zgodna z normą UE, w
której mirzysię w świetle wykończonych ścian na wysokości podłogi.
Jacek

1. Data: 2002-02-16 12:39:08

Od: Wrocławiak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> norma ta nie obowiązuje. Obowiązuje natomiast norma zgodna z normą UE, w
> której mirzysię w świetle wykończonych ścian na wysokości podłogi.

Owszem, ta norma precyzuje że należy doliczyć po 2 cm na wykonane tynki
wewnętrzne ale nie precyzuje jakie to są tynki.
Norma wymieniona przeze mnie została wprowadzona w 1970 roku a wtedy
były przecież inne technologie budowlane.
Twierdzisz, że norma PN-70/B-02365 nie obowiązuje. Czy możesz
mi wskazać gdzie jest to wyraźnie napisane? Bo ja nie mogę się takiej
informacji
doszukać.
Bo ja wiem, że owszem jest inna nowa norma PN ISO-9836:1997
ale użycie i jednej i drugiej jest dowolne.

Ja w umowie mam tą pierwszą i ona obowiązuje strony umowy.
Więc czy wg Ciebie developer podpisując umowę mógłby powoływać się
na nieobowiązującą normę ???

Pozdrawiam
Piotr

Pomiar powierzchni mieszkania.
Kuchenka gazowa miedzy lodowka, a pralka ?
czym czyscic kamien?
Poszukuję info o wedzeniu/wędzarni
Gdzie w W-wie znajde duży wybór kuchni