czym czyscic kamien?

1. Data: 2002-02-15 16:16:11

Temat: czym czyscic kamien?
Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym najlepiej wyczyscic kamien z wanny?

Magdalena Budzynska
www.szczescie.info

1. Data: 2002-02-16 10:36:42

Temat: Re: czym czyscic kamien?
Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Feb 2002 17:16:11 +0100, "Magdalena Budzynska"
<m...@p...pl> wrote:

>Czym najlepiej wyczyscic kamien z wanny?

Hi!
Ja czyszcze Cilitem. Przynajmniej raz w tygodniu... (niech zyje
wspaniala woda w Gliwicach...)
pzdr

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-02-16 11:32:31

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi!
> Ja czyszcze Cilitem. Przynajmniej raz w tygodniu... (niech zyje
> [...]
*** Cillit ? drogi, przereklamowany szajs. Czy wiesz, ze kupujac to placisz
za jego reklame w TV ?
Ja uzywam zwykly Sansed do kamienia, jest o polowe tanszy i 2x lepszy
Mietek

1. Data: 2002-02-16 15:00:56

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli kamien nie jest stary to dobry na niego jest zwykly ocet

1. Data: 2002-02-18 07:34:48

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli kamien nie jest stary to dobry na niego jest zwykly ocet

Potwierdzam. Zapamiętajcie sobie ludzie - zakamienienie czyścimy octem i to
jest na to najlepszy środek!

Pozdrawiam!

Arek S.

1. Data: 2002-02-18 11:47:17

Od: przykry@_NOSPAM_.rybnik.net.pl (przykry) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Feb 2002 12:32:31 +0100, "Mietek" <s...@p...onet.pl>
wrote:

>*** Cillit ? drogi, przereklamowany szajs. Czy wiesz, ze kupujac to placisz
>za jego reklame w TV ?
>Ja uzywam zwykly Sansed do kamienia, jest o polowe tanszy i 2x lepszy

Moze i drogi, ale skuteczny. Sansed'a jakos nigdy nie widzialem - moze
musze lepiej poszukac. No i jakos nie wpadlem na sposob oczywisty -
czyli ocet. Bede musial uskutecznic przy najblizszej okazji. :))
pzdr

-
przykry
UIN:5706769

1. Data: 2002-02-18 12:10:32

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arek S." wrote:

> Potwierdzam. Zapamiętajcie sobie ludzie - zakamienienie czyścimy octem i to
> jest na to najlepszy środek!

na glazure w lazience tez dziala? mam ciemna i od wody (nad wanna) mi sie
biale plamy porobily..:(

ewa
--
*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*
@[] @[]

1. Data: 2002-02-18 12:37:25

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na glazure w lazience tez dziala? mam ciemna i od wody (nad wanna) mi sie
> biale plamy porobily..:(

A czy ocet nie bedzie szkodzil na fugi? Kto wie?

Dominik Jan Domin

1. Data: 2002-02-18 12:57:30

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na glazure w lazience tez dziala? mam ciemna i od wody (nad wanna) mi sie
> biale plamy porobily..:(

Tez - sprawdzilem!

Ja robie tak - standardowo myje lazienke jakims srodkiem rynkowym. Natomiast
raz na kilka umyc, gdy widze, ze zakamienienie narasta myje bardziej
zakamienione miejsca octem - kabine prysznicowa i glazure w kabinie, zlew i
wszystkie baterie.
Przyznaje jedynie - ze w czasie mycia zapach octu jest badzo intensywny -
aczkolwiek ja lubie ocet.
Pozdrawiam!

Arek S.

1. Data: 2002-02-18 13:00:17

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ocet nie bedzie szkodzil na fugi? Kto wie?

Tego na pewno nie wiem. Ale ostatnio jakaś firma reklamuje jakiegoś cifa czy
cilita "środek z roztworem octu", czy coś w tym stylu.

Arek

Poszukuję info o wedzeniu/wędzarni
Gdzie w W-wie znajde duży wybór kuchni
pocące się okna