Kuchenka gazowa miedzy lodowka, a pralka ?

1. Data: 2002-02-15 16:36:51

Temat: Kuchenka gazowa miedzy lodowka, a pralka ?
Od: Dando <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem ciekaw czy ktos ma takie polaczenie i czy to sie sprawdza.
Ewentualne wady takiego rozwiazania
--
Daniel Jakubiak
UIN: 55267706; GG: 241015

1. Data: 2002-02-22 09:26:09

Temat: Re: Kuchenka gazowa miedzy lodowka, a pralka ?
Od: "MisiaczekM" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Jestem ciekaw czy ktos ma takie polaczenie i czy to sie sprawdza.
> Ewentualne wady takiego rozwiazania
> --
> Daniel Jakubiak
Ja bym się raczej spytał co na to panowie od gazu.... nie wolno umieszczać
kuchenki gazowej blisko instalacji i urządzeń elektrycznych..... odległość
powinna być nie mniejsza niż..... tego niestety nie wiem.
MM

1. Data: 2002-02-22 17:17:37

Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Feb 2002 10:26:09 +0100, MisiaczekM <m...@2...pl> wrote:
>Ja bym się raczej spytał co na to panowie od gazu.... nie wolno umieszczać
>kuchenki gazowej blisko instalacji i urządzeń elektrycznych..... odległość
>powinna być nie mniejsza niż..... tego niestety nie wiem.

A co jeśli kuchenka gazowa ma pod spodem piekarnik elektryczny?

Renata

1. Data: 2002-02-23 09:09:41

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchenki gazowej blisko instalacji i urządzeń elektrycznych..... odległość
> powinna być nie mniejsza niż..... tego niestety nie wiem.
*** od trzech lat uzywam kuchni elektrycznej z plyta ceramiczna. I juz nigdy
nie wrocilbym do kuchni gazowej, ktora byla u nas od zawsze. Ceramika to
wygoda, oszczednosc, a przede wszystkim bezpieczenstwo. W piecyku pod
kuchenka jest specjalna wykladzina scianek, tak ze nie ma na nich zadnych
zapieczonych osadow. Na samej ceramice jak cos sie przypali to zeskrobywane
jest takim zyletkowym skrobakiem z wyposazenia kuchenki i po trzech latach
kuchenka jest jak nowa :)
Mietek

czym czyscic kamien?
Poszukuję info o wedzeniu/wędzarni