czym czyscic kamien?

1. Data: 2002-02-19 08:04:24

Temat: Re: czym czyscic kamien?
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze i drogi, ale skuteczny. Sansed'a jakos nigdy nie widzialem - moze
> musze lepiej poszukac. No i jakos nie wpadlem na sposob oczywisty -
> czyli ocet. Bede musial uskutecznic przy najblizszej okazji. :))
> pzdr
>
> -
> przykry
*** no wlasnie, Sanseda nie widziales, bo nie jest reklamowany, czyli dla
konsumenta nie istnieje :)
Moze i dobrze. Jak zaczna go reklamowac cena pewnie skoczy z 2 zl na 6 zl.
Przyklad: kleje cyjanowe - nie reklamowany Super-Glu 1 zl, reklamowany,
identyczny sklad tylko inne opakowanie Kropelka 5 zl.
Mietek

1. Data: 2002-02-19 08:05:20

Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek S." <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Tez - sprawdzilem!
>
> Ja robie tak - standardowo myje lazienke jakims srodkiem rynkowym.
Natomiast
> raz na kilka umyc, gdy widze, ze zakamienienie narasta myje bardziej
> zakamienione miejsca octem - kabine prysznicowa i glazure w kabinie, zlew
> wszystkie baterie.
> Przyznaje jedynie - ze w czasie mycia zapach octu jest badzo intensywny -
> aczkolwiek ja lubie ocet.
> Pozdrawiam!
>
> Arek S.

A jak kamien jest stary? (po wynajmowaniu mieszkania)
Czy napuscic kilkanascie litrow octu do wanny?

Magdalena Budzynska
www.szczescie.info

1. Data: 2002-02-19 15:25:10

Od: Adam Obszynski <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ocet nie bedzie szkodzil na fugi? Kto wie?

Teoretycznie przydaje sie jeszcze dodac soli to wody i czyms takim dopiero
myc
potem poprawic 8-)

--
\_/
mo0! ( _ ) -(_)-

1. Data: 2002-02-21 20:15:45

Od: "Kolumb" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W rurach najlepiej się sprawdza soda kaustyczna.
Nie wiem jak to działa na kafelki.
W rurze o przekroju fi 500 miałem otwór wielkości pięści reszta to kamień i
soda kaustyczna to rozpuściła.

Pozdrawiam
m...@p...com

1. Data: 2002-02-22 07:47:36

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

przykry wrote:

> Hi!
> Ja czyszcze Cilitem. Przynajmniej raz w tygodniu... (niech zyje
> wspaniala woda w Gliwicach...)
> pzdr

Cilit "kamien i rdza" znakomicie usuwa ........ chrom z baterii.
powodzenia :)

ja tam juz wole przecierac zwyklym octem. wiem ze capi. ale tez
szybko wietrzeje.
aha. z tego co zauwazylem, chromowi wiele bardziej szkodzi
kwasek cytrynowy niz ocet.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-02-22 07:49:22

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> A czy ocet nie bedzie szkodzil na fugi? Kto wie?

fugi to zaimpregnowac trzeba :)

1. Data: 2002-02-22 07:51:49

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Budzynska wrote:

> A jak kamien jest stary? (po wynajmowaniu mieszkania)
> Czy napuscic kilkanascie litrow octu do wanny?

ale na krotko, bo ....... ci emaile zezre. jak sie wprowadzilem
na jedna stancje, to wanna byla strasznie zasyfiona. no i
napuscilem wody, wlalem octu, zamieszalem. no i podzarlo emaile :)

1. Data: 2002-02-22 07:58:26

Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mietek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> *** Cillit ? drogi, przereklamowany szajs. Czy wiesz, ze kupujac to
placisz
> za jego reklame w TV ?
> Ja uzywam zwykly Sansed do kamienia, jest o polowe tanszy i 2x lepszy

U nas Sansed nie jest tak skuteczny.. (sansed sprawdził się do czyszczenia
zlewozmywaka, kuchenki gazowej, ale nie do wanny czy umywalki)
No cóż nie zgadzam się, Sansedowi do Cilitu dożo brakuje :)
Przy znacznych przebarwieniach na umywalce prówowałam różnych środków,
uważam że Cilit jest najlepszy
A może na Śląsku woda wyjątkowo syfjasta

pozdrawiam Danka

1. Data: 2002-02-25 11:42:05

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uważam że Cilit jest najlepszy
> A może na Śląsku woda wyjątkowo syfjasta

*** czesc!
pewnie tak jest z ta woda, bo w mojej miejscowosci w lubuskim wode mamy w
calym miescie z ujecia podziemnego z ok. 150-200 metrow i jak pamietam od
zawsze wode pilem prosto z kranu :) A kilka razy po sprobowaniu takiej
kupowanej, tanszej mineralnej z butelki musialem przyznac, ze nasza kranowa
jest lepsza.
A ztym Cillitem to moze byc tak, ze gdy go kupilem ze dwa razy moglem kupic
podrobe, jednaj mimo wszystko jest reklamowany a wiec drogi.
Mietek

Poszukuję info o wedzeniu/wędzarni
Gdzie w W-wie znajde duży wybór kuchni
pocące się okna