Jak się leczyć?

1. Data: 1999-12-26 23:00:08

Temat: Jak się leczyć?
Od: "Mó" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem normalny inaczej.
Jak się leczyć z halucynacji codziennych.
Np. jeżeli wyobrażę sobie tego człowiek stojącego na głowie, to przed oczyma
pokazuje mi się obraz tak wyraźny, że czasami nie mogę go odróżnić od
rzeczywistości. To samo dotyczy słuch. Jest to fajne, ale zaczyna mnie
denerwować. Chodzi przede wszystkim o myśli chore (np. nóż w czole,
rozbieranie kobiet itp.).

1. Data: 1999-12-27 13:43:19

Temat: Re: Jak się leczyć?
Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mó <f...@k...net.pl> napisal(a):
> [...]
> rzeczywistości. To samo dotyczy słuch. Jest to fajne, ale zaczyna mnie
> denerwować. Chodzi przede wszystkim o myśli chore (np. nóż w czole,
Nie leczyc! Nauczyc sie to kontrolowac!

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 1999-12-28 10:59:26

Od: "ganu" <j...@z...szczecin.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rzeczywistości. To samo dotyczy słuch. Jest to fajne, ale zaczyna mnie
>denerwować. Chodzi przede wszystkim o myśli chore (np. nóż w czole,

Czesc
Najlepiej sie zglosic z tym do lekarza psychiatry . Jesli chodzi o mysli to
tego typu mysli , skojarzenia wystepuja takze u ludzi zupelnnie zdrowych ,
ale moga byc tez wynikiem jakiegos zaburzenia emocjonalnego . Jesli to sa
natrectwa to nie da sie tego kontrolowac ; mysli beda dalej powracac ,
wowczas konieczne jest podjecie psychoterapii .

Pzdrfka Janusz

ROZWÓD
Re: bliskosc fizyczna
Re: Sen