ROZWÓD

1. Data: 1999-12-26 20:38:22

Temat: ROZWÓD
Od: "Ewa Wojtasiuk" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem po rozwodzie mam 4,5 letnią córeczkę ona czasami pyta o tata proszę
powiedzcie mi czy powinnam jej już tłumaczyć co się stało , jeśli tak to w
jaki sposób ?

Ewa

1. Data: 1999-12-26 20:45:26

Temat: Re: ROZWÓD
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Wojtasiuk wrote:
> jestem po rozwodzie mam 4,5 letnią córeczkę ona czasami pyta o tata proszę
> powiedzcie mi czy powinnam jej już tłumaczyć co się stało , jeśli tak to w
> jaki sposób ?

A w jakich układach pozostajesz z byłym mężem ?

pozdrawiam
Arek

1. Data: 1999-12-30 22:57:05

Od: d...@p...fm (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

From: Ewa Wojtasiuk <t...@p...com>

> jestem po rozwodzie mam 4,5 letnią córeczkę ona czasami pyta o tata proszę
> powiedzcie mi czy powinnam jej już tłumaczyć co się stało , jeśli tak to w
> jaki sposób ?

Jak mala pyta, to trzeba odpowiedziec i to prawde.
Tylko ze trzeba to dozowac tak zeby bylo to dla dziecka zrozumiale i nie
bolalo,
lepiej IMO powiedziec za malo niz za duzo.
Pozdrawiam
Dorota

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml