Jak sobie poprawialam humor

1. Data: 2002-10-30 15:07:57

Temat: Re: Jak sobie poprawialam humor
Od: "Sylwia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anna < a...@r...fm > napisał(a):
> [...]
tekor.html

Działa na uśmiech :D

Sylwia
[ http://irsa.glt.pl ]
[ http://lubinianin.glt.pl ]

1. Data: 2002-10-30 16:02:09

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy wrocilismy do domu okazalo sie ze ktos sie wlamal do mieszkania....
>
> I tak poprawilam sobie humor.
>
> Kaska

Bardzo Ci wspolczuje, bo wiem jaki to szok. Rok temu chcielismy spedzic
urlop w Polsce i spotkac sie z przyjaciolmi.Spotkalismy sie w Karpaczu i
byloby cudownie... to byl moj najdrozszy urlop, skradziono nam samochod Audi
3 specjalnie zamawiany, a wiec kolor, obicia itp., oczywiscie mial alarm i
jeszcze inne zabezpieczenie; bylo mi wtedy szkoda nie tylko jako "dobra
materialnego "...
pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2002-10-31 08:42:29

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak z ciekawości: mieliście jakieś zabezpieczenia?

Tak, bardzo porzadne zamki w drzwiach... wejsciowych.
A oni weszli przez balkonowe, a to jest pierwsze pietro!
Na szczescie nic nie zginelo jak juz pidsalam a to miala przedstroga dla
tych co za duzo czasu spedzaja w sklepach hyhy:)

Kaska

Problem z wyborem kremu
depilacja 2
depilacja 1