Jak urusnac? :)

1. Data: 2005-02-02 22:54:33

Temat: Jak urusnac? :)
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 17 lat i 182 cm wzrostu. Czy dalo by sie cos zrobic bym mogl jeszcze
urosnac 2-3 cm :), jakos tak czuje, ze bedzie mi z nimi lepiej. Aha,
hormony to ostatecznosc czy dla takiej roznicy nic nieciekawego nie
powinno sie stac.

Mama prowadzi apteke, wiec jak trzeba jakis farmaceutyk(w jakiejs
rozsadnej cenie) to nie ma problemu :]

--
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-02-02 23:02:47

Temat: Re: Jak urusnac? :)
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> powinno sie stac.
>
> Mama prowadzi apteke, wiec jak trzeba jakis farmaceutyk(w jakiejs

Przciez Karol ty jeszcze rosniesz

Aga

3. Data: 2005-02-02 23:13:31

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y wrote:
> [...]
> jeszcze urosnac 2-3 cm :), jakos tak czuje, ze bedzie mi z nimi
> lepiej. Aha, hormony to ostatecznosc czy dla takiej roznicy nic

nie martw się, jeszcze urośniesz...

szczególnie że u chłopców, koło 19 roku życia, tj kiedy kończy sie
proces dojrzewania, zachodzi swego rodzaju "skok" :)

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

4. Data: 2005-02-02 23:28:43

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
> szczególnie że u chłopców, koło 19 roku życia, tj kiedy kończy sie
> proces dojrzewania, zachodzi swego rodzaju "skok" :)

"skok" jaki qrde "skok" u mnie bynajmniej nie wystapil, a liczylem na
niego:)

jak mialem w wieku 16lat swoje 178cm to w wieku 24 mam zaledwie 1-2cm
wiecej:(
--
gg

5. Data: 2005-02-02 23:31:18

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie martw się, jeszcze urośniesz...
>
> szczególnie że u chłopców, koło 19 roku życia, tj kiedy kończy sie
> proces dojrzewania, zachodzi swego rodzaju "skok" :)

Na pewno drogie Panie :?, bo z tego co widze to i ja i moi koledzy albo
rosniemy b. wolno albo wydawaloby sie w ogole :| Bardzo mi zalezy, bo
potem jak przestane sie w fizycznie rozwijac to beda juz mniejsze szanse.

--
Pozdrawiam.

6. Data: 2005-02-02 23:34:57

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y wrote:

> [...]
> albo rosniemy b. wolno albo wydawaloby sie w ogole :| Bardzo mi
> zalezy, bo potem jak przestane sie w fizycznie rozwijac to beda juz

jeżeli liczysz na to, ze ktoś Ci powie: tak, na 100% jeszcze urośniesz,
to wiedz, że tak sie nie stanie...

to jest indywidualna sprawa - aczkolwiek rządzą nią pewne reguły...

PS: na wf wskakuj na drabinki i naciągaj się wisząc na rękach ;-P

7. Data: 2005-02-02 23:59:37

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeżeli liczysz na to, ze ktoś Ci powie: tak, na 100% jeszcze urośniesz,
> to wiedz, że tak sie nie stanie...

Nie pale, nie biore i nie pije(kawy takze) to te sznse chyba mam wieksze ;)

> to jest indywidualna sprawa - aczkolwiek rządzą nią pewne reguły...
>
> PS: na wf wskakuj na drabinki i naciągaj się wisząc na rękach ;-P

Baa, na tego typu tortury juz wpadlem ;P

--
Pozdrawiam.

8. Data: 2005-02-03 00:01:51

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y wrote:

> Nie pale, nie biore i nie pije(kawy takze) to te sznse chyba mam
> wieksze ;)

> Baa, na tego typu tortury juz wpadlem ;P

no to rośnij zdrowo ;)

głowa do góry i nie przejmuj się tak tym...

pozdrawiam:)

9. Data: 2005-02-03 09:59:00

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczekaj. Ja miałem w wieku 17 lat 179 cm i potem podciągnąłem do 183.

Jack

10. Data: 2005-02-03 13:20:31

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie pale, nie biore i nie pije(kawy takze) to te sznse chyba mam wieksze
;)

Chodź wcześnie spać.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Badanie krwi a ciąża ?
Badanie krwi a ciąża
HELP !!!!
przepajanie i karmienie zupką - dziecko 5,5 miesiąca
Plamki na skorze