Jak usunąć koci mocz z drzwi drewnianych

1. Data: 2014-09-18 17:48:09

Temat: Jak usunąć koci mocz z drzwi drewnianych
Od: gosica <s...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam różnymi środkami i nie schodzi :( a do mojej kocicy przyszli
kawalerzy i obsikały drzwi :) i ani rusz tego zmyć.

2. Data: 2014-09-18 20:44:15

Temat: Re: Jak usunąć koci mocz z drzwi drewnianych
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-18 17:48, gosica pisze:
> Próbowałam różnymi środkami i nie schodzi :( a do mojej kocicy przyszli
> kawalerzy i obsikały drzwi :) i ani rusz tego zmyć.
Obsikać swoim.

3. Data: 2014-09-19 06:55:16

Od: gosica <s...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-09-18 20:44, t-1 pisze:
> Obsikać swoim.

Jak masz szmato tak pisać to nie pisz nic

4. Data: 2014-09-19 19:40:21

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 września 2014 20:44:15 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

> Obsikaďż˝ swoim.

Faceci z całej okolicy się zejdą.

DROP DEAD KIDDY OFFENDERS James J. Lombardi and Mark W. Decker
Piec gazowy - pytanko
ściółka wyłazi z kostki brukowej
sztuczka w montażu mebla
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes men's women's wholesale www.TopWholesaler168.co