Jak używać zmyarki - co robimy źle?...

następny post »
From: "Raff" <a...@n...gdynia.multicon.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jak używać zmyarki - co robimy źle?...
Date: Mon, 1 Jan 2007 20:29:32 +0100

Witam,
Kupiliśmy 3 dni temu zmywarkę, AEG Favorit Control VI, 60 cm. Podłączyłem ją,
ustawiłem poziom soli wg danych twardości wody otrzymanych z wodociągów. Kupiłem
sól, nabłyszczacz i proszek Somad. Mimo dokładnego czytania instrukcji (z resztą
kiepskiej) już 2 mycie wyszło kiepsko. Piersze było zrobione programem
automatycznym: Na talerzach były białe smugi jak cholera, nie wspominając nawet
o tym, że wszystko było mokre jak diabli, jak po myciu pod kranem, gdy odstawiam
naczynie na suszarkę. Patelnia teflonowa była pokryta białym, tłustym osadem.
Ok, zwiększyłem poziom nabłyszczacza, tak zalecała instrukcja (poziom soli bez
zmian). Drugie mycie programem intensywnym (70 stopni). I dokładnie tak samo -
tłuste plamy na garkach, talerze myte niedokładnie, białe naloty, wszystko mokre
jak cholera. Mocniejszego programu nie ma. Naczynia poustawiane jak na zdjęciu,
talerze przechylone, niezbyt blisko siebie. Co drugi talerz brudny...
Prośba do Was: Co robimy nie tak? Zbyt niskie dawkowanie soli? Schrzaniona
zmywarka - nie suszy? Ale zbyt dokładnie też nie myje... Pomocy, pliiiizzz...
Pozdrawiam
Raf