Jak w końcu powinno być ?- GINEKOLOG

1. Data: 2002-10-03 15:57:31

Temat: Jak w końcu powinno być ?- GINEKOLOG
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałam się Was zapytać, ponieważ chciałabym zmienić swoją panią Ginekolog,
ponieważ słyszałam o niej nic dobrego (chodziła tam moja bratowa i nie
poleca mi jej), czytałam we wcześniejszych postach, jak powinna wyglądać
pierwsza wizyta u Ginekologa, u mnie wyglądało to tak: 1) dostałam broszurki
Cilest i inne takie 2) w karcie napisano że mam obfity okres, a mam bardzo
b. słabiutki 3) przepisała mi Cilest, póżniej jak usłyszała odemnie że mam
b. b. słabiutki okres, przepisała mi Diane, po 6 m-cach brania tych pigułek,
miałam Migrenę, póżniej wpadłam w depresję, a teraz jest już wporządku:-)
Jeszcze jak czytałam posty o pierwszej wizycie u G., to ktoś napisał, że
lekarz robi jakieś badania i wogóle, jest rozmowa i zaufanie, co jest wg
mnie najważniejsze, pomiędzy pacjentem a lekarzem, u mnie tego wogóle nie
było, za każdym razem się spóżniała, ludzie na korytarzu (tzn. babki)
narzekały na nią i wogóle....NIE CHCĘ TAKIEGO LEKARZA !!!! Więc pytam się
jeszcze raz, jak powinna wygladać pierwsza wizyta u Ginekologa ?!?
Z góry dziękuję i pozdrawiam
Aldona

2. Data: 2002-10-04 11:31:03

Temat: Re: Jak w końcu powinno być ?- GINEKOLOG
Od: "/jaro" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z góry dziękuję i pozdrawiam
> Aldona
> Z wlasnego doswiadczenia wiem ze wyglada to roznie w zaleznosci od tego
czy idziesz prywatnie czy panstwowo.
Jezeli zalezy ci na profesjonalizmie to nie chodz do zadnych
spoldzielni,gdzie placisz polowe stawki jak w gab prywatnym a usluge na
poziomie panstwowym.Lepiej popytaj kolezanek jezeli mieszkasz w miescie
gdzie jest Akademia Medyczna to idz do lekarza z kliniki AM.Ja polecam
męzczyzn-ginekologow.Jak trafisz na dobrego lekarza to sama bedziesz
wiedziala jak wyglada 1 wizyta i nastepne tez.Pozdrawiam,nie męcz sie z kimś
kto w rozwoju zawodowym zatrzymal sie tuz po studiach.Niestety sama jestem
lekarzem i przykro mi to pisac ,ale tak czasem bywa.Gosia

3. Data: 2002-10-04 11:47:31

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> narzekały na nią i wogóle....NIE CHCĘ TAKIEGO LEKARZA !!!! Więc pytam się
> jeszcze raz, jak powinna wygladać pierwsza wizyta u Ginekologa ?!?
> Z góry dziękuję i pozdrawiam
> Aldona

Nie ma jednolitego wzorca. Oczywiscie powinna zrobic wstepny wywiad.
Ale najwazniejsze jest to, zebys miala do niej zaufanie i byla pewna, ze ona
wie, co robi.
W innym wypadku nalezy rozejrzec sie za innym lekarzem.
W przypadku ginekologa istotne jest tez zapewnienie pacjentce intymnosci i
jeszcze cos.
Jezeli nie lubisz lub wrecz boisz sie tam chodzic, albo jezeli podczas
wizyty czujesz sie po prostu zle,
to to jest powod do zmiany lekarza.
Aha. Jezeli krzyczysz "NIE CHCE TAKIEGO LEKARZA!!!!" to go zmien, a nie
pytaj, jaki powinien byc,
bo ten Ci sie nie zmieni, a inni tez nie mają opisu na drzwiach.
Pozdrawiam,
MArta
Ps. Masz prawo chodzic sobie do dowolnego ginekologa w ramach calej Twojej
kasy chorych. Ginekologa nie wybierasz,
jak lekarza pierwszego kontaktu, wiec w zasadzie mozesz sobie obejrzec
wszystkich po kolei.

4. Data: 2002-10-04 18:12:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

jesli jestes z Wawy to moge podac ci nazwisko i tel pani doktor, ktora jest
naprawde rewelacyjna.

wizyta - 70 zl

magda

5. Data: 2002-10-07 08:53:54

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ginekolog,
> ponieważ słyszałam o niej nic dobrego (chodziła tam moja bratowa i nie
... nie ma na co czekać

> [...]
> mnie najważniejsze, pomiędzy pacjentem a lekarzem, u mnie tego wogóle nie
> było, za każdym razem się spóżniała, ludzie na korytarzu (tzn. babki)
osobiście dziwie się, że jeszcze nie zmieniłaś.
ja po takich komentarzach miałabym opory żeby wogóle do niej pójść, tym
bardziej, że jak twierdzisz była tam toja bratowa. nie wiem czy mieszkasz w
dużym mieście czy w małym. radzę jednak, abyś spróbowała wizyty u innego
lekarza. osobiście zmieniałam ginekologa juz kilka razy, więc teraz juz wiem
czego od nich oczekuję.
pierwsza wizyta powinna właściwie wyglądac tak jak napisałaś tzn. rozmowa
"ogólna" (czyli o stanie zdrowia, miesiączkach, tym co możesz, co lubisz,
... itp... taka miła pogawędka ze znajomym) no i badania (zarówno te
"dośrodkowe" jak i badania piersi). nie zapomnij także rzucić okiem na sam
gabinet (czystość, wyposażenie, ...).

> Z góry dziękuję i pozdrawiam
> Aldona

pozdrawiam i życzę dobrego wyboru
Anka
P.S. osobiście polecam ginekologów-mężczyzn :-)

--
"- A możliwe, że pani wiadomość posiada. O ta osoba, morderca. Pani musi
umysłowa robota wykonać, mnogo, wielkie mrowie. Zaprawdę na pamięć waszą

alergia
prośba!!!!!!!!
Dieta bezbiałkowa
DCS a swiadomosc personelu medycznego