Jak wypalić?

1. Data: 2004-08-18 13:58:41

Temat: Jak wypalić?
Od: "Belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem, w ogrodzeniu od pól rośnie mi masę chwastów i polnych traw,
chciałbym aby ich tam nie było i wycinam, wyrywam ale sa. Może zna ktos
sposób na wypalenie zielska spod ogrodzenia aby nie rosło i nie pieło się po
siatce? Dziekuje za rady.

--
Belgrano
Piotr Jan Piguła

2. Data: 2004-08-18 14:02:55

Temat: Re: Jak wypalić?
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Belgrano" <a...@g...net.pl> wrote in message

> Mam problem, w ogrodzeniu od pól rośnie mi masę chwastów i polnych traw,
> chciałbym aby ich tam nie było i wycinam, wyrywam ale sa.

Za malo sie starasz ;)

> Może zna ktos
> sposób na wypalenie zielska spod ogrodzenia aby nie rosło i nie pieło
się po
> siatce?

Jakies chemikalia masz na mysli? Nie polecam.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2004-08-18 14:35:28

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> sposób na wypalenie zielska spod ogrodzenia aby nie rosło i nie pieło się
> [...]

Roundup. Tylko ostrożnie, bo niszczy wszystko, co zielone.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

4. Data: 2004-08-18 17:31:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:cfvpk8$2iu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Roundup. Tylko ostrożnie, bo niszczy wszystko, co zielone.

Nie wszystko, nie wszystko niestety :(

Pozdrawiam z zaskrzypinym ogrodem
Kaśka

5. Data: 2004-08-18 19:24:46

Temat: Odp: Jak wypalić?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafał Wolski <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:cfvpk8$2iu$...@n...news.tpi.pl...

> Roundup. Tylko ostrożnie, bo niszczy wszystko, co zielone.

Szczególnie moze być szkodliwy dla zielonookich dziewczyn :-)
A także zielonych ogrodników. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2004-08-18 20:00:02

Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do Roundapu, to chyba zależy jak się go stosuje. U mnie zawsze
wszystko niszczył, a znam wielu, którzy twierdzą inaczej. Jak się
porządnie zastosuje, to wszystkie chwasty wetnie.

www.arsen.pl

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

7. Data: 2004-08-18 21:16:49

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamerom_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wszystko, nie wszystko niestety :(
>
> Pozdrawiam z zaskrzypinym ogrodem
> Kaśka

Na skrzyp to Starane polecają.

8. Data: 2004-08-19 10:52:49

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Belgrano" <a...@g...net.pl>
> Witam.
> Może zna ktos
> sposób na wypalenie [...]

Oto poszukiwany przez ciebie sposób, sam go podałeś.
Palnik do ręki i wypal te chwasty, tylko ostrożnie z ogniem.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

9. Data: 2004-08-21 21:11:18

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> Oto poszukiwany przez ciebie sposób, sam go podałeś.
> Palnik do ręki i wypal te chwasty, tylko ostrożnie z ogniem.

Palnik acetylenowy. To jest myśl! Chyba mąż ma coś takiego w garażu. A co
sądzicie o podlaniu - sodą kaustyczną? Sąsiad od 3 miesięcy nie kosił
ogrodu. Przy mojej siatce metrowe pokrzywy, osty, maliny, pokaźne samosiejki
jesionów, orzechów i inne chwasty. Sieje się to do mojego ogrodu, zasłania
światło kwiatom. Koszmar!
Anka.

10. Data: 2004-08-21 21:30:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesionów, orzechów i inne chwasty. Sieje się to do mojego ogrodu, zasłania

Co stoi na przeszkodzie,że nie chcesz prysnąć roundupem,sięgając
do sąsiadą.Mój sąsiad ma za płotem podagrycznik,o środkach chwastobójczych
nigdy nie słyszał,muszę sobie z tym radzić.
Od dawna są znane urządzenia na propan-butan do niszczenia chwastów.
W sklepach nie spotkałem.
Soda żrąca to jest paskudztwo.Oparzenia ługiem nie goją się,rana
nie zasycha.Kwas to drobiazg przy ługu.
Mirzan

dziurawiec w nowej ofercie Florexpolu
Jaki to kwiatek,jakie ptaki?