Jak wypalić?

21. Data: 2004-08-22 13:23:25

Temat: Re: Jak wypalić?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:cg9gg3$pbl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No, ale "przyzwoitość i prawo" zabraniają sięgania do sąsiada po jego
> maliny. Nie mówiąc o tym, że przez siatkę mogłoby się to okazać szalenie
> uciążliwe:-)

Przejda przez siatke, a co po to, co przejdzie, juz mozna siegac
przyzwiocie i legalnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2004-08-23 18:43:08

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co stoi na przeszkodzie,że nie chcesz prysnąć roundupem,sięgając
> do sąsiadą.

Ale to jest 100 metrów pryskania! Wypryskam się z forsy. Tylko sąsiad
naprzeciwko dba o trawnik. Może dlatego, ze sam postawił ogrodzenie ;).
Sąsiad z prawej nawet kosi. Więc jest tylko problem z dwoma sąsiadami z
lewej strony.

Mój sąsiad ma za płotem podagrycznik,o środkach chwastobójczych
> nigdy nie słyszał,muszę sobie z tym radzić.

Ja też mam. To na nic nie idzie.Pazurami trzeba wydzierać z ziemi.

> nie zasycha.Kwas to drobiazg przy ługu.

Kwasu w sklepie nie kupi.
Anka

23. Data: 2004-08-23 18:58:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

| Ale to jest 100 metrów pryskania! Wypryskam się z forsy.

Podepnę się i zapytam - czy mamy w Polsce "generyki" czy też odpowiedniki
Round-Upu, które byłby tańsze, czy ktoś zbadał ten problem?
Google wyrzuciły następujące herbicydy, mające w składzie glifosat: R-Up,
Perzocyd, Glifos, Glialka, Avans. Jak przedstawia się porównanie cen?

Pozdrawiam, Basia.

24. Data: 2004-08-23 19:35:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> [...]
> Google wyrzuciły następujące herbicydy, mające w składzie glifosat:
> R-Up, Perzocyd, Glifos, Glialka, Avans. Jak przedstawia się

Ja tam nie wiem, jak porównanie glifosfatu wyjdzie, powiem jedynie, że
w ub. roku za opakowanie litrowe Roundupu płaciłem 34 zł, w tym roku
próbuję (wiadomo na co) Starane -- litr wyniósł coś 170 zł.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Wacława, co był bogobojny
Podrywał raz pan dość przystojny.

25. Data: 2004-08-23 20:31:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2r7pxsl4w.fsf@sapijaszko.net...

> Ja tam nie wiem, jak porównanie glifosfatu wyjdzie, powiem jedynie, że
> w ub. roku za opakowanie litrowe Roundupu płaciłem 34 zł, w tym roku
> próbuję (wiadomo na co) Starane -- litr wyniósł coś 170 zł.

Tyle to za litr kosztuje, czy kupowałeś malutkie opakowanka po 100 ml ?
Podziałało choć na to coś?

Pozdrawiam
Kaśka

26. Data: 2004-08-24 09:17:53

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Tyle to za litr kosztuje, czy kupowałeś malutkie opakowanka po 100 ml ?
> Podziałało choć na to coś?

Tyle toto kosztuje :( małe opakowanko 100ml kosztuje ok 34zł.

Pozdrawiam
FJ

27. Data: 2004-08-31 12:53:35

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Google wyrzuciły następujące herbicydy, mające w składzie glifosat: R-Up,
> Perzocyd, Glifos, Glialka, Avans. Jak przedstawia się porównanie cen?

Avans jest droższy od Round-Upu.
Litr tego ostatniego kosztuje w Jaworznie w Agropaku 19 złotych.
Na ich stronie cen nie ma , ale zadzwoniłam z ciekawości.
I mają w sklepiku duże opakowania wszystkiego.
Zobacz sobie http://www.agropak.com.pl .

Pozdrawiam
Teresa

dziurawiec w nowej ofercie Florexpolu