Jak zakwasić ziemię?

21. Data: 2005-07-13 09:26:30

Temat: Re: Jak zakwasić ziemię?
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Tak to bywa jak czlowiek czyta i pisze z doskoku, to tak mam od paru
> tygodni, że nie mam ogladu na calość [grzewko], i własnie za to, nie
> lubie Mozilli Th..., ale niestety z OE jakoś od paru tygodni nic mi sie
> nie chce wysylac,
> :-(
> pozdr. Jerzy

Wystarczy wcisnąć ikonkę "dymku" na pasku obok tematu i będzie drzewo.
Pozdrawiam
michalina

22. Data: 2005-07-13 15:37:52

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> View --> Sort by --> Threaded. Czy nie o to Ci chodzi?

Nie Michale, nie o to. Posortowane wg tematu nie dają choinki tylko leca
jeden pod drugim i nie wiem kto komu odpisuje jeśli ktoś wszystko wytnie
z nagłówka lub nie cytuje treści.
:-(
pozdr. Jerzy

23. Data: 2005-07-13 15:40:50

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
> Wystarczy wcisnąć ikonkę "dymku" na pasku obok tematu i będzie drzewo.

Dzięki wielkie dobra kobieto, niech ci Pan Bóg deszczem wynagrodzi.
A miałem wrażenie, że wszystko juz przerobiłem.
;-)
pozdr. Jerzy

24. Data: 2005-07-13 15:49:19

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
[...]

> Ja przepraszam, ale my o wozie, a Ty o kozie...co mnie do stu tysięcy kóp siana
> obchodzi zawartość glukozylanu w nasionach rzepaku, jeśli mowa o zakwaszeniu
> podłoża rododendronów?

Nie doczytałaś Basiu, pytanie brzmiało dlaczego jesienią, odpowiedź
brzmi iż jak za dużo sypniesz to do wiosny ta siarka nie będzie szkodzić
roślinom [jednorocznym].
;-)
pozdr. Jerzy

25. Data: 2005-07-13 15:54:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):
[...]
> w zaleznosci od gatunku drewna z jakiego sa
> maja one rozne wlasciwosci fizykochemiczne
> :)

:-(
A już miałem nadzieję, że sie dowiem jakie.

pozdr. Jerzy

26. Data: 2005-07-13 17:03:56

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Nie Michale, nie o to. Posortowane wg tematu nie dają choinki tylko leca
> jeden pod drugim i nie wiem kto komu odpisuje jeśli ktoś wszystko wytnie
> z nagłówka lub nie cytuje treści.

Jakze to? Mam tez MT 1.0.2 i sprobowalem zrobic to, co Ci poradzilem.
Choinka jak sie patrzy, z szarymi kropkowanymi galazkami.
Tylko przypadkiem nie zaznaczaj "Grouped By Sort".

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

27. Data: 2005-07-13 20:26:14

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Jakze to? Mam tez MT 1.0.2 i sprobowalem zrobic to, co Ci poradzilem.
> Choinka jak sie patrzy, z szarymi kropkowanymi galazkami.
> Tylko przypadkiem nie zaznaczaj "Grouped By Sort".

Mam polską wersję i staram sie dopasować cóż to oznacza.
:-(
Kurcze, żeby na stare lata ciągle jeszcze się uczyć od nowa każdego
programu.
:-(
pozdr. Jerzy

28. Data: 2005-07-13 20:59:29

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Dzięki wielkie dobra kobieto, niech ci Pan Bóg deszczem wynagrodzi.
> A miałem wrażenie, że wszystko juz przerobiłem.
> ;-)
> pozdr. Jerzy
Na zdrowie. Wyglada na to, że życzysz szczerze, bo w kościach łupie.
Póki co latamy z sikawką i podlewamy.
Pozdrawiam
michalina

29. Data: 2005-07-14 07:30:28

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Tadeusz Smal napisał(a):
> [...]
>
> :-(
> A już miałem nadzieję, że sie dowiem jakie.
:)
jak sam wiesz
w sieci jest wszystko tylko zadaj wyszukiwarce odpowiednie pytania
:)
a jak bedziesz chcial wiedzy praktycznej
nabytej podczas wielu godzin dlubania w drewnie
to mozesz zapytac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

30. Data: 2005-07-15 07:34:52

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> To przekaż, czego się dowiedziałeś:)
> Pozdrawiam, Basia.

Nie znalazłem potwietrdzenia na wyższość terminu jesiennego. Inna sprawa, że
nikt z moich respondentów... nie używałby siarki tylko siarczan amonu.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Trawnik a na nim chwasty :( Co to ???
Cyprysik Lawsona Jak sadzic?
Zagadka - co to jest? Jaka odmiana
Gdzie dowiem sie o cenach skupu suszonych owocow ?