Jak zamocować markizę?

31. Data: 2015-03-24 22:40:17

Temat: Re: Jak zamocować markizę?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Mar 2015 22:32:24 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Przed ostatecznm
> dokręceniem śruby z zewnątrz trzeba tam jeszcze wpsiukać gładkiej
> i mocnej zaprawy cementowej, żeby siły się dobrze rozłożyły.

Gorzej, jak się ta "wpsiukana" zaprawa rozpłynie w kanale niekoniecznie
zgodnie z "naszymi" założeniami. No chyba że cały kanał się nią wypełni i
wtedy to już na pewniaka działamy 3-]
--

Ikselka
pewni siebie.

32. Data: 2015-03-25 20:51:18

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jak głęboki ma być ten odwiert rozpoznawszy? Ja bym nie wpadł na to,
> by wiercić głębiej niż do pierwszego kanału.
Ależ oczywiście.1 ścianka tylko i pomiar grubości.

Zresztą te płyty żerańskie
> mają jakąś dokumentację techniczną,
Nie mają. Lata 58-60.

33. Data: 2015-03-25 20:54:45

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-24 o 22:04, masti pisze:

> zakładasz, że jest jak go wsunąć do wnętrza otworu. A jak zlane to już
> niespecjalnie
> jest niewsuwalny.Końce tkwią w ścianach, w dodatku
działowych-konstrukcyjnych.Szeregówka.

34. Data: 2015-03-25 21:01:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frez pisze:

> Ależ oczywiście.1 ścianka tylko i pomiar grubości.

> Nie mają. Lata 58-60.

Nie chodziło mi o dokumentację budynku, tylko samych płyt. One przez
długie lata były robione, i zawsze takie same. Za Gierka z tego budowali,
za Jaruzela budowali, i dalej chyba te płyty gdzieś robią. Był wcześniej
podany link do rysunku przekroju przez płytę żerańską. Małej rozdzielczości,
ale lepszy, z dokładnymi wymiarami, też pewnie się znajdzie.

--
Jarek

35. Data: 2015-03-25 21:23:03

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podany link do rysunku przekroju przez płytę żerańską. Małej rozdzielczości,
> ale lepszy, z dokładnymi wymiarami, też pewnie się znajdzie

Oglądałem. Na visus się lekko różnią od moich.

36. Data: 2015-03-25 21:38:32

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-25 o 21:23, Frez pisze:

> Oglądałem. Na visus się lekko różnią od moich.

W/g tamtego rysunku, grubość takiej płyty to 200mm, średnica otworu to
152mm, czyli zostaje 48mm dzielone na 2 i mamy 24mm z jednej strony.

37. Data: 2015-03-26 10:30:59

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.03.2015 um 20:54 schrieb Frez:
> [...]

Do tego celu są w sprzedaży dyble kotwicowe. Tak na dzień dobry
znalazłem dyble z śrubą M12, na słonia wystarczy.

Waldek

38. Data: 2015-03-26 11:16:12

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-26 o 10:30, Waldemar pisze:

> Do tego celu są w sprzedaży dyble kotwicowe. Tak na dzień dobry
> znalazłem dyble z śrubą M12, na słonia wystarczy.
>
> Waldek
Problem nie tkwi w kotwach, lecz w konstrukcji, w której należy owe
dyble osadzić.

39. Data: 2015-03-26 21:58:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Mar 2015 11:16:12 +0100, Frez napisał(a):

> Problem nie tkwi w kotwach, lecz w konstrukcji, w której należy owe
> dyble osadzić.

Toż mówię, że należy rozłożyć siłę "przyczepu" na dłuższym odcinku stosując
duższy element pośrdniczący przymocowany do ścianki - wtedy nic się ze
ściany nie wyrwie.
--
Ikselka
Lemingom mówię NIE!

Oprawy do garazu - akryl, czy poliweglan ?
Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
Jak poprawić akustykę?
Czosne co zrobić
Pompa głębinowa