Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje

1. Data: 2015-03-15 19:42:38

Temat: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedługo czeka mnie urządzanie pokoju dla dwóch chłopaków-przedszkolaków.
Podrzućcie jakieś inspiracje meblowo-wnętrzarskie.
Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

---
Avast.

2. Data: 2015-03-15 21:08:32

Temat: Re: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-15 o 19:42, Radek D pisze:
> Niedługo czeka mnie urządzanie pokoju dla dwóch chłopaków-przedszkolaków.
> Podrzućcie jakieś inspiracje meblowo-wnętrzarskie.

Ja przepraszam, ale ponieważ akurat jestem w dywanowym temacie, to nie
mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę. W
zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:
http://sklep24.dywanywitek.pl/4612,dywan-polski-funk
y-hop-limonka.html
albo:
http://sklep24.dywanywitek.pl/5434,dywan-polski-funk
y-pir-turkus.html
;)

> Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
> stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

Możesz wziąć pod uwagę różne rozwiązania z Ikei, np. takie regały, do
których dopasowuje się różne pojemniki. Bardzo to wygodne do chowania
drobiazgów, a przede wszystkim bezpieczne, chłopaki paluchów sobie nie
poobijają:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departm
ents/childrens_ikea/18706-2/

Ewa

3. Data: 2015-03-15 21:28:42

Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja przepraszam, ale ponieważ akurat jestem w dywanowym temacie, to nie
> mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę. W
> zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:
Podłoga jest ze starych desek i chciałbym pokryć je w całości jakąś
wykładziną. Problem w tym, że musi mieć ona 5m szerokości - co dość
mocno ogranicza wybór.
Może jakiś pomysły co zamiast wykładziny dywanowej (pokój ma 25m2 więc
coś w miarę taniego - co bym nie musiał brać kredytu).

> http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departm
ents/childrens_ikea/18706-2/

Rozważam wykorzystanie mebli z IKEI - Stuva - ale to takie awaryjne
rozwiązanie. Na plus - dostępność przez kilka lat więc mógłbym kupić je
na raty, na minus - nie ma w serii półek, stylistyka mało ciekawa.

---
Avast.

4. Data: 2015-03-15 21:39:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> nie mogę się powstrzymać przed poleceniem, co rzucić na podłogę.
> W zależności od zainteresowań chłopaków dałabym to:

Ale chyba żaden z nich nie został demokratycznie wybrany do salonu?

Jarek

--
Demokracja polega na tym, synku, że jeżeli większość zadecydowała,
że należy zjeść twojego Pikusia, to Pikuś będzie zjedzony.

5. Data: 2015-03-15 21:43:50

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
> stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

http://www.meble.vox.pl/artykul-meble--ktore-rosna-z
-wiekiem-922.html

--
Irokez

6. Data: 2015-03-16 01:52:52

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2015 21:28:42 +0100, Radek D napisał(a):

> [...]
> Może jakiś pomysły co zamiast wykładziny dywanowej (pokój ma 25m2 więc
> coś w miarę taniego - co bym nie musiał brać kredytu).

A może w takim razie np. wykładzina w płytkach? Łatwiej dopasować
szerokość. Można samemu sobie zaprojektować wzór, zróżnicować kolorystykę.
Poza tym jest to moim zdaniem dość praktyczne rozwiązanie w pokoju
dziecięcym. W miarę użytkowania można sobie wymieniać poszczególne płytki
(np. gdy maluch coś wyleje, zabrudzi farbami/kredkami, czy jedzeniem :))

Sporo tego w necie, ceny i oferty dość zróżnicowane, więc jest w czym
wybierać.
Np.
http://www.sklepwykladziny.pl/wykladziny-do-biura/wy
kladziny-w-plytkach-step_p_495.html
http://www.wykladzinydywanowe.com.pl/category/4/wykl
adziny-w-plytkach

M.

7. Data: 2015-03-16 20:58:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

y-hop-limonka.html
y-pir-turkus.html
> Ale chyba żaden z nich nie został demokratycznie wybrany do salonu?

Z moich obserwacji wynika, że chłopcy z piratów wyrastają dość szybko,
ale z piłki już niekoniecznie, więc może to nie taka zła inwestycja?

Ewa

8. Data: 2015-03-16 21:56:18

Temat: Odp: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zależy mi na meblach z duuużą ilością półek i szafek w nowoczesnej
> stylistyce - tak by i w czasach gimnazjalnych nie były zbyt "dziecięce".

Inspiracji Ci co prawda nie podrzuce, ale jesli moge cos podpowiedziec, to
nie kupuj mebli, ktore maja glebokosc ponizej 34 cm (polki w szafkach). 34
to chyba standardowa glebokosc mebli dla dzieciakow.
Ja kupilam "speedo" z BRW dla 2,5 latka (28 cm glebokosci), przez 2 lata
byly ok, ale teraz musze wymienic, bo ciuchy wkladane dluzszym bokiem juz
sie nie mieszcza.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

9. Data: 2015-03-16 21:57:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-15 19:42, obywatel Radek D uprzejmie donosi:

http://fotoforum.gazeta.pl/71,1,35.html

10. Data: 2015-03-16 21:58:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Z moich obserwacji wynika, że chłopcy z piratów wyrastają dość szybko,
> ale z piłki już niekoniecznie, więc może to nie taka zła inwestycja?

Różnie z tym bywa. U moich znajomych w domu co roku odbywa się "Impreza
piracka". Chyba nawet data w kalendarzu jest ustalona, typu któraś
sobota karnawału -- żeby można było tam trafić nawet bez zaproszenia.
Kiedyś to oni organizowali dla swoich synów, później synowie całkiem
przejęli inicjatywę. A dawno już mieszkają osobno. Nikt na imprezę nie
będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu pirackiego" (opaska
na oku, kapelusz z trupią czaszką, noga oberżnęta w kolanie, płyta CD
z wypalonym MS Office lub ostatnimi nagraniami Madonny itp). Ci synowie,
to już są po trzydziestce. Nie dość tego, pokolenie rodziców też zostało
wciągnięte, wraz z krewnymi-i-znajomymi-królika.

Jarek

--
Do wściekłego chlupotu przypływów, odpływów,
Ostatniej zimy, głuchszy od mózgów dziecięcych,

Jak poprawić akustykę?
Czosne co zrobić
Pompa głębinowa
sok zasładzany czy nie?