Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje

11. Data: 2015-03-17 19:56:32

Temat: Re: Pokój przedszkolaków - potrzebne inspiracje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Różnie z tym bywa. U moich znajomych w domu co roku odbywa się
> "Impreza piracka". Chyba nawet data w kalendarzu jest ustalona, typu
> któraś sobota karnawału -- żeby można było tam trafić nawet bez
> zaproszenia. Kiedyś to oni organizowali dla swoich synów, później
> synowie całkiem przejęli inicjatywę. A dawno już mieszkają osobno.
> Nikt na imprezę nie będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu
> pirackiego"

To może następnym razem przyniesie Pan dywanik, choćby taki wielkości
wycieraczki? Robią takie rozmiary.

Ewa

12. Data: 2015-03-17 20:20:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> To może następnym razem przyniesie Pan dywanik, choćby taki wielkości
> wycieraczki? Robią takie rozmiary.

Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
zakląć odpowiednio).

Jarek

--
Ni ma to jak babie w mieście, | Pościerajom syćkie kurze,
Nic nie robi ino se śpi. | W siuterynie i na górze,

13. Data: 2015-03-18 11:03:42

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Mar 2015 20:20:44 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
> zakląć odpowiednio).

A nie lepiej czule przemówić?

M.

14. Data: 2015-03-18 11:44:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Dobry pomysł. Postaram się nawet na nim przylecieć (jeśli mi się uda
> zakląć odpowiednio).

tylko pamiętaj połozyć go górą do góry przed startem :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2015-03-18 12:13:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Mar 2015 11:03:42 +0100, Fragi napisał(a):

> A nie lepiej czule przemówić?

Chyba nie - państwo uCZULEni (na wełnę) 3333-]

--

Ikselka
pewni siebie.

16. Data: 2015-03-18 14:20:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> A nie lepiej czule przemówić?

Nie lepiej. To by nie miało oparcia w Literaturze.

Jarek

--
A bosman tylko zapiął płaszcz
I zaklął: -- Ech, do czorta!

17. Data: 2015-03-18 14:20:46

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> tylko pamiętaj połozyć go górą do góry przed startem :)

Powiadają, że góra z górą się nie zejdze -- więc nie ma gwarancji
powodzenia tej operacji.

Jarek

--
Człowiek człowiekowi wilkiem
Człowiek człowiekowi strykiem

18. Data: 2015-03-19 09:57:02

Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

IKEA to głównie płyta wiórowa, nieodporna na uderzenia i właściwie niemożliwa do
naprawy.
Dla chłopaków kupowałbym lite drewno, np. litą sosnę (niedoceniana, bo polska, a
piękna i można bejcować i lakierować na dowolny
kolor, jeśli zamówimy meble surowe).

-----
> Możesz wziąć pod uwagę różne rozwiązania z Ikei, np. takie regały, do których
dopasowuje się różne pojemniki.

19. Data: 2015-03-19 11:34:45

Od: " 666" <...@...6> szukaj wiadomości tego autora

W zawodzie pirata najbardziej podobało mi się gwałcenie ;-))

-----
> U moich znajomych w domu co roku odbywa się "Impreza piracka".
> Nikt na imprezę nie będzie wpuszczony, jeśli nie będzie miał "akcentu pirackiego"
(opaska na oku, kapelusz z trupią czaszką, noga

20. Data: 2015-03-19 16:31:54

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:

> [...]
> sosnę (niedoceniana, bo polska, a piękna i można bejcować i lakierować na
> dowolny kolor, jeśli zamówimy meble surowe).

Sosna jest miękka. Za miękka, jak na możliwości chłopaków. Przetestowane.

J.

www.kontestacja.com

Jak poprawić akustykę?
Czosne co zrobić