Jak zmusić beniamina?

1. Data: 2006-05-18 06:46:05

Temat: Jak zmusić beniamina?
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zmusić fikusa beniamina aby wypościł pędy na dole a nie tylko górą? Po
zimie to głupio i nie ma nic wspólnego z ozdobą mojego pokoju Czy dać sobie
spokój i kupić nową roślinkę?

Krasnal
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

2. Data: 2006-05-18 06:55:54

Temat: Re: Jak zmusić beniamina?
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja zmusić fikusa beniamina aby wypościł pędy na dole a nie tylko górą? Po
> zimie to głupio i nie ma nic wspólnego z ozdobą mojego pokoju Czy dać
> [...]
Boje si ,że jak ja mocno przytnę to mi padnie. Może szczepić? tylko czy to
wogóle możliwe?

3. Data: 2006-05-18 09:17:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal"
> Ja zmusić fikusa beniamina aby wypościł pędy na dole a nie tylko górą? Po
> zimie to głupio i nie ma nic wspólnego z ozdobą mojego pokoju Czy dać
sobie
> spokój i kupić nową roślinkę?

wyciąć dolne pędy i zrobić drzewko bonsai. :-)))

--
ewa

4. Data: 2006-05-18 10:55:39

Od: "Tomasz Bauer" <R...@p...hj.rqh.cy> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal zauważył(a), że:

> Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:e4h581$jm2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Boje si ,że jak ja mocno przytnę to mi padnie. Może szczepić? tylko
> czy to wogóle możliwe?

Nie bać się i ciąć. Ja metrowego przyciąłem do góra 30 cm (miał złe
warunki i starsznie wyłysiał). Teraz jest gęsty i ma ponad metr (po ok
2 latach)

--
Pozdrawiam :-)
Tomek B

5. Data: 2006-05-18 16:31:56

Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupić nową.., ale proponowałbym spróbować rozmnożyć z uciętego wierzchołka
lub gałązki (po ucięciu potrzymać w wodzie aż wypuści białe korzonki...

Pozdrawiam i życzę powodzenie w tym dziele...

Marek

SPAM fajne ksiązki
Środek na mszyce na iglaku - Decis ?
Kuna