Jak zmyć starą farbę?

1. Data: 2003-05-23 10:43:54

Temat: Jak zmyć starą farbę?
Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na początku chciałabym zaznaczyć, że jestem całkowicie "zielona" w temacie
remontów:-)
Niestety mąż w długoterminowej delegacji, a ja już nie mogę patrzeć na
listwy przy suficie odziedziczone po poprzednim właścicielu mieszkania. Te
listwy są jakby z gumy i w momencie zrywania odchodzą razem z warstwą farby.
Farba jest chyba akrylowa - nie znam się na tym, w każdym razie nie brudzi.
Żeby nie było nierówności na ścianie muszę zerwać farbę z całych ścian. I tu
moje pytanie: jak to zrobić najszybciej?
Drapać szpachelką? Bo mycie wodą chyba nie pomoże? (takie coś pamiętam z
dzieciństwa, ale to były inne farby).

Nie bijcie, tylko poradźcie laikowi:-)

Pozdrawiam
Kamar

1. Data: 2003-05-23 11:04:15

Temat: Re: Jak zmyć starą farbę?
Od: "Marek \(marcello\) Pyznarski" <m...@w...insert.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona: Kamar <k...@p...onet.pl> naszrajbała:

[ciach]
> Farba jest chyba akrylowa - nie znam się na
> tym, w każdym razie nie brudzi. Żeby nie było nierówności na ścianie
> muszę zerwać farbę z całych ścian. I tu moje pytanie: jak to zrobić
> najszybciej?

Jesli na reszcie sciany farba trzyma sie dobrze, to moze lepiej
zaszpachlowac te braki po zerwanych listwach ?

Marek Pyznarski
--------------------------
Dla osiągnięcia celu niejeden staje na głowie.Cudzej.

1. Data: 2003-05-23 19:55:45

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamar" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niestety mąż w długoterminowej delegacji, a ja już nie mogę patrzeć na
> listwy przy suficie odziedziczone po poprzednim właścicielu mieszkania. Te

Woda+szare mydlo.

1. Data: 2003-05-27 08:14:18

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek (marcello) Pyznarski wrote:

> Jesli na reszcie sciany farba trzyma sie dobrze, to moze lepiej
> zaszpachlowac te braki po zerwanych listwach ?

Jak? Czym?

Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-05-27 12:47:30

Od: "Marek \(marcello\) Pyznarski" <m...@w...insert.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona: Kamar <k...@p...onet.pl> naszrajbała:
> Jak? Czym?

np. gipsem szpachlowym
Marek Pyznarski
--------------------------
Dla osiągnięcia celu niejeden staje na głowie.Cudzej.

1. Data: 2003-05-28 08:51:47

Od: "Kamar" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek (marcello) Pyznarski wrote:
> Persona: Kamar <k...@p...onet.pl> naszrajbała: