Jaka jest?

1. Data: 2002-12-23 07:41:34

Temat: Jaka jest?
Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mialyscie moze do czynienia z farba do wlosow Natea 111 - bardzo jasnym
popielatym blondem? Czy rzeczywiscie efekt byl podobny do tego na probkach?
No i po jakim czasie mozna oczekiwac splowienia koloru?

Amelka

1. Data: 2002-12-23 07:45:38

Temat: Re: Jaka jest?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelka" napisała ...

> Czy mialyscie moze do czynienia z farba do wlosow Natea 111 - bardzo
jasnym
> popielatym blondem?

Tak. Bardzo ładny kolorek wyszedł. :-)

> Czy rzeczywiscie efekt byl podobny do tego na probkach?

U mnie akurat trochę ciemniejszy niż na próbkach
(a sama z siebie też jestem blond, tyle że ciemny).

> No i po jakim czasie mozna oczekiwac splowienia koloru?

A tego nie wiem. Dwa tygodnie temu farbowalam.
Na razie nie spłowiał. ;-)

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2002-12-23 10:23:15

Od: "Margolcia" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwazajcie z popielatym blondem,
mam wlosy koloru blond (miedzy jasnym a srednim)
kupilam farbe i moja glowa stala sie siwa, doslownie siwo - blekitna

tragedia!

Musialam leb przemalowac na inny, ciemniejszy kolor.

Anka

1. Data: 2002-12-23 11:05:32

Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale stosowalas Natee 111 czy inna farbe?
Może to byl efekt nalozenia sie tej farby na poprzednia? Czy nakladalas na
swoje wlosy poprzednio nie farbowane?
Popielate odcienie blondu i tak maja chyba wiecej zwolenniczek, podobno
odcienie blondu zoltego wychodza czesto rude.
Amelka

1. Data: 2002-12-23 11:09:15

Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak. Bardzo ładny kolorek wyszedł. :-)

A jak stosowalas?
Czy tak jak pisza w instrukcji najpierw na dlugosc i koncowki na 10 min a
dopiero potem na nasade na 20 min, czy wszystko razem na 30 (ta wersja tylko
w przypadku uzycia na wlosy uprzednio nie farbowane).
I mam nadzieje ze Natea nie niszczy wlosow, tak ja reklamuja.......

Amelka

1. Data: 2002-12-23 12:06:24

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

tylko
> w przypadku uzycia na wlosy uprzednio nie farbowane).

Wszystko razem na 30 minut.
Ja nie mam cierpliwości do zabaw typu "najpierw trochę tu, potem nieco tam".
;-)
Włosy miałam wcześniej farbowane. Na blond.

> I mam nadzieje ze Natea nie niszczy wlosow, tak ja reklamuja.......

Raczej nie.
Ja farbuję od dawna, na ogół Nateą (różne blondy, 111 akurat pierwszy raz)
i żadnych złych skutków nie zauwazyłam.

Pozdrawiam !
Mała Mi

Oriflame