Jaka jest srednia cena ogrzewania centralnego za m szesc. W-wa?

1. Data: 2008-05-13 10:16:48

Temat: Jaka jest srednia cena ogrzewania centralnego za m szesc. W-wa?
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na rachunku mam 31,85 zł za m szesc? Zarzadcą jest jeszcze developer, nie
jestem zorientowana czy taka cena to norma czy ceny sa podwyzszone?
Prosze o dpowiedzi

2. Data: 2008-05-13 10:24:42

Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl pisze:
> Na rachunku mam 31,85 zł za m szesc? Zarzadcą jest jeszcze developer, nie
> jestem zorientowana czy taka cena to norma czy ceny sa podwyzszone?
> Prosze o dpowiedzi

Ja za kawalerke 28m2 place 180pln czynszu (calosc, lacznie z
ogrzewaniem). Nie pamietam teraz ile z tego idzie na ogrzewanie, ale nie
wiecej niz polowa - czyli max 100 pln

W-wa - Sluzewiec (okolice Galerii Mokotow)

--
Regards,
Maverick

3. Data: 2008-05-13 10:59:00

Od: MK <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl wrote:
> Na rachunku mam 31,85 zł za m szesc? Zarzadcą jest jeszcze developer, nie
> jestem zorientowana czy taka cena to norma czy ceny sa podwyzszone?
> Prosze o dpowiedzi

Czyli dla mieszkania 60m2 - 5tys zl ?
Ja za takie place ok. 1000zl/rok za c.o.

4. Data: 2008-05-13 15:06:35

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK <m...@o...pl> napisał(a):

> Czyli dla mieszkania 60m2 - 5tys zl ?
> Ja za takie place ok. 1000zl/rok za c.o.

Nie! rozliczenie ogrzewania w moim bloku jest podane w metrach szesciennych.
Na grzejnikach sa liczniki.
Interesuje mnie jaką cene za m szesc. maja inni lokatorzy.

5. Data: 2008-05-13 15:56:56

Od: Maverick <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl pisze:

> Nie! rozliczenie ogrzewania w moim bloku jest podane w metrach szesciennych.
> Na grzejnikach sa liczniki.
> Interesuje mnie jaką cene za m szesc. maja inni lokatorzy.

m3 czego? jakie to jest ogrzewanie (bo moze olejowe , wtedy m3 zuzytego
oleju itp - ale to zbyt tanio wychodzi)

Co mierza te liczniki? jak jest ten stan licznika przeliczany na oplate?
Wiecej szczegolow, bo nikt tu nie jest wrozka (chyba)

6. Data: 2008-05-14 08:03:57

Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na rachunku mam 31,85 zł za m szesc? Zarzadcą jest jeszcze developer, nie
> jestem zorientowana czy taka cena to norma czy ceny sa podwyzszone?
> Prosze o dpowiedzi

A nie jest to cena ogrzania m^3 wody użytkowej? Bo za ciepło ogrzewanie to
się mierzy zazwyczaj w GJ, ale to pewnie różnie jest w zależności od
zastosowanych mierników/liczników.

7. Data: 2008-05-14 08:29:05

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maverick <k...@N...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Co mierza te liczniki? jak jest ten stan licznika przeliczany na oplate?
> Wiecej szczegolow, bo nikt tu nie jest wrozka (chyba)

Sorry, zuzycie m3 podgrzewanej wody do cenralnego ogrzewania. Jest licznik,
a na grzejnikach sa termostaty.

mikrofala [opinie]
Ile płacicie za podgrzanie wody za m szes w blokach w Warszawie?
Filc do polerowania
kołdra oddychająca syntetyczna
Moskitiera na okno dachowe - znajde jakis patent?