Jaka pralka: Electrolux EW 1267F czy BOSH WFO 2441PL ?

1. Data: 2003-10-11 16:47:55

Temat: Jaka pralka: Electrolux EW 1267F czy BOSH WFO 2441PL ?
Od: "Katarzyna Jankowiak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę włascicieli o podzielenie się doświadczeniami.

1. Data: 2003-10-11 22:16:05

Od: "RakS" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaki to przedzial cenowy?

1. Data: 2003-10-13 08:59:15

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-11 18:47, Użytkownik Katarzyna Jankowiak napisał:
> Proszę włascicieli o podzielenie się doświadczeniami.

Ja mam EW 1067F i jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam.
Pranie jest dobrze doprane, ładnie odwirowane i nie wygniecione.
Ja jeszcze zainteresowałbym się, będącą aktualnie w promocji w
MediaMarkt EW 1066F za 1385 zł - to jest z tego co wiem to samo co 1067,
tylko bez wyświetlacza informującego o czasie pozstałym do końca prania.

--
Paweł Muszyński

przezarta rura wc
czyszczenie jasnych butow :-)
STOLARZ Wwa; BYLO: prog, kt. okazal sie schodkiem
Remonty-------- Kraków
[sprzedam] Wwa grzejnik łazienkowy