Jaka sprezarke kupic???

21. Data: 2015-01-12 13:12:29

Temat: Re: Jaka sprezarke kupic???
Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

a Ty którą sprezarke bys wybrał ?

22. Data: 2015-01-12 13:20:17

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tomku. To jest grupa dyskusyjna a nie forum dla idiotów. Podstawą jest pisanie
zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole.

dawno nie chodzilem do szkoly wiec troche sie zapomnialo
Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również pisanie bez polskich liter
nie jest mile widziane.

alt mam zepsuty, podobnie jak shift i escape

23. Data: 2015-01-13 07:47:53

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

> [...]
zgodnie z zasadami jakich uczą w szkole.
>Włączać a nie tak jak Ty napisałeś. Również pisanie bez polskich liter nie jest mile

Odezwal sie nauczyciel od 7 bolesci, ktory nie potrafi lamac linii zgodnie z
netykieta,
przez to trzeba robic to za niego bo niektore serwery newsowe nie akceptuja linii
powyzej 80 znakow.

24. Data: 2015-01-13 09:56:30

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 9 stycznia 2015 18:21:45 UTC+1 użytkownik JK napisał:
> A ty próbowałeś, TAKĄ sprężarką nadmuchać materac, czy tylko tak piszesz
> żeby pisać?
Ja próbowałem. Spróbuj Ty i daj znać jak było.

25. Data: 2015-01-13 11:08:32

Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wiec wybor padł na 3

Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 koła w samochodzie czy
juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
arka-6l-7element-i4934734069.html

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-sprez
arka-5l-8bar-fv-i4965368539.html

http://allegro.pl/stanley-kompresor-bezolejowy-24l-2
km-1500w-10bar-i4950162987.html

Tylko ze za duza, ale duzo lepsza bedzie od tych pozostałych ??
pompowanie kol, materacow, basenu, czyszczenie, przedmuchiwanie itd ??

26. Data: 2015-01-13 11:48:34

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 11:08, Xen pisze:
> A wiec wybor padł na 3
>
> Czy 5-6 litrami napompuje sie za jednym razem 4 koła w samochodzie czy
> juz potrzebny wiekszy baniak typu 24l ??

A jakbyś wlewał wody do opony, to ile wejdzie? Można obliczyć objętość
mniej więcej z wzoru na walec. a 1 litr to jest 10cm x 10cm x 10cm. Czy
5-6 takich kostek wystarczy, aby koła były pełne?

27. Data: 2015-01-13 13:02:02

Od: Xen <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec do takich prac jak napisałem która bys wybral?
Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
(usunie rdze itp)

28. Data: 2015-01-14 12:28:31

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-13 o 13:02, Xen pisze:
> Wiec do takich prac jak napisałem która bys wybral?
> Jeszcze ciekawi mnie czy bedzie czyscil powierzchnie np przed malowaniem
> (usunie rdze itp)

Wszystko zależy od tego, jak często i jak długo będziesz używał, np.
pojemność 50l jest wystarczająca do pomalowania maski samochodu. Czy
będziesz tak duże powierzchnie malował? Do pompowania kół wystarczy
najmniejszy - napompuje. Jak często te koła pompujesz? Czy naprawdę
musisz napompować koła "na jednym dmuchu" bez załączania kompresora?
Btw. do samochodu lepsza będzie pompka elektryczna do pompowania kół.

29. Data: 2015-01-19 16:20:58

Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Xen wrote:

> Jaka sprezarke kupic do pompowania opon, przy okazji do materaca itp ??
> Cena + - 100 zł

Jakiś czas temu kupiłem w Lidlu pompkę typu samochodowego, taka
klasyczna pionowa do postawienia na ziemi, przydepnięcia nogami i
pompowania rękami góra-dół. Cena to było chyba 39 zł. Pojawiają się co
jakiś czas. Pompuję nią rowery z wszystkimi końcówkami, samochód,
materac, piłki, balony itp. Ma różne końcówki.

młynek
Jaki pies na podwórko do pilnowania
jaka pralka?
ile wam idzie m3 gazu na dom?