Jaka tania kosiarka elektryczna ?

1. Data: 2016-04-18 20:09:15

Temat: Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebna mi jest kosiarka na jakieś 200-300m^2 trawnika.
Trochę "trochę"normalnego trawnika, trochę trawy na ażurowym podjeździe,
trochę pomiędzy krzewami i kwiatkami.
Chciałbym wydać do 300zł czy da się coś w tej cenie kupić w markecie co
wytrzyma z 5 sezonów ? Wcześniejsza, najtańsza marketowa wytrzymała z
10lat - choć co trochę miała jakieś drobne awarie.

Już napaliłem się na Gardena Powermax 32E z Castoramy - a tu w opiniach
o niej powtarza się, że ma słabą trwałość - gniazdo łożysk z plastiku.

2. Data: 2016-04-19 09:22:31

Temat: Re: Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-04-18 20:09, Radek D wrote:
> Już napaliłem się na Gardena Powermax 32E z Castoramy - a tu w opiniach
> o niej powtarza się, że ma słabą trwałość - gniazdo łożysk z plastiku.

Miałem kiedyś kosę gardeny gniazdo było faktycznie z plastiku i się
lekko stopiło przy 1 koszeniu - szajs.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

3. Data: 2016-05-17 14:02:29

Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 20:09:43 UTC+2 użytkownik Radek D napisał:
> [...]
> trochę pomiędzy krzewami i kwiatkami.
> Chciałbym wydać do 300zł czy da się coś w tej cenie kupić w markecie co

Od ok 5 sezonów na małym trawniku używam Bosch rotak 320 - przez cały czas kosiarka
stoi na zewnątrz (pod plandeką) - nadal działa. Myślę, że kupiłbym ją ponownie.

pablo

Opakowania (próżniowe) na ubrania
uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?
parawan na taras
Jaki grill gazowy
Stojak do telewizora