Opakowania (próżniowe) na ubrania

1. Data: 2016-04-16 14:51:03

Temat: Opakowania (próżniowe) na ubrania
Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach utrzymuje
się nawet po praniach.
Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie dostały,
najlepiej próżniowe?

2. Data: 2016-04-16 15:05:45

Temat: Re: Opakowania (próżniowe) na ubrania
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borneq pisze:

> Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach
> utrzymuje się nawet po praniach.
> Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie
> dostały, najlepiej próżniowe?

Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

--
Jarek

3. Data: 2016-04-16 16:27:53

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
> się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

Kompletna bzdura.
Tak, wiem, taki żarcik miał być.

--
Kaczin

4. Data: 2016-04-16 18:27:24

Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.04.2016 o 14:51, Borneq pisze:
> Swetry były przechowywane wraz ze środkiem na mole, ale zapach utrzymuje
> się nawet po praniach.
> Czy są jakieś dokładne opakowania foliowe, aby mole się nie dostały,
> najlepiej próżniowe?
http://allegro.pl/utrzymanie-czystosci-worki-proznio
we-253365?order=dd

5. Data: 2016-04-16 18:52:49

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nalepiej to nie miec welnianych ubran.

6. Data: 2016-04-16 23:53:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2016 15:05:45 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Czy są, tego nie wiem, ale moge podpowiedzieć, że próżnię da
> się wygodnie i użytecznie określać w molach na metr sześcienny.

A ten znowu te swoje pierdolasy...

uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?
parawan na taras
Jaki grill gazowy
Stojak do telewizora
Ślimak