Jaki grill gazowy

1. Data: 2016-04-03 15:29:16

Temat: Jaki grill gazowy
Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Doszedłem do wniosku, że czas już skończyć zabawiać się z węglem lub brykietem
oficjalnie nazywanym węglowym i czas na grilla gazowego. Ponieważ grillowałem już na
takim gdzieś przy okazji i w smaku nie czułem różnicy (a dodatkowym plusem jest
prostota pieczenia) mam teraz problem: jaki wybrać?

Budzet: do 1000, a najlepiej do 600 (no, na pewno nie >2500) :)
ale nie o to chodzi, bo zakładam, że z 10 lat postoi.

Na co zwracać uwagę? Żeliwny ruszt? Jakieś kamienie lawowe? Palnik obok? (w życiu nie
był mi potrzebny, ale może tylko dla tego, że nie miałem takiego pod ręką).

Macie może jakieś bezpośrednie, tzw codzienne doświadczenia z takimi?

pozdrwiam

2. Data: 2016-04-03 16:44:19

Temat: Re: Jaki grill gazowy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Apr 2016 06:29:16 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

> Macie może jakieś bezpośrednie, tzw codzienne doświadczenia z takimi?

Codzienne grillowanie i jedzenie nadpalonego tłuszczu? - daj spokój... 3-O

3. Data: 2016-04-03 17:33:11

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 16:44:11 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Codzienne grillowanie i jedzenie nadpalonego tłuszczu? - daj spokój... 3-O

codzienność bez mięsa i tłuszczu to przegrane życie. :>
Na gazowym ciężko nadpalić.

4. Data: 2016-04-03 21:05:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Apr 2016 08:33:11 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

> codzienność bez mięsa i tłuszczu to przegrane życie. :>

Da się - na mnie przychodzi co jakiś czas wstręt do mięcha, jednak dosyć
rzadko :-)

> Na gazowym ciężko nadpalić.

Żartujesz. Na każdym się da :-))

5. Data: 2016-04-04 09:58:23

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 21:05:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Da się - na mnie przychodzi co jakiś czas wstręt do mięcha, jednak dosyć
> rzadko :-)

> Żartujesz. Na każdym się da :-))

Dać się da, oczywiście, nawet w mikrofali. Ale to już trzeba być specjalistą. W
przeciwieństwie do węglowego, gdzie przypalić jest prosto.

Ale do meritum... :)

Głównie zastanawia mnie czyszczenie rusztu/okapacza/palników. W końcu ten wytapiany
tłuszcz z przyprawami skapuje. Jakie problemy z tym mogą być, na co zwracać uwagę
żeby się ustrzec przed błędami zakupu?

Płyta lawowa - jest to element którym należy sobie zawracać gitarę czy tylko chłyt
maketingowy?

6. Data: 2016-04-04 14:09:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Apr 2016 00:58:23 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

> [...]
żeby się ustrzec przed błędami zakupu?

> Płyta lawowa - jest to element którym należy sobie zawracać gitarę czy tylko chłyt

Wg mnie typowy chłyt. ZAWSZE i WSZYSTKO będziesz musiał jakoś czyścić -
więc wybieraj to, co czyścić najłatwiej. Kamień/pumeks nie jest tym, co
tygrysy lubią czyścić najbardziej...

Stojak do telewizora
Ślimak
Re: Instalacja gazowa - przepisy UE