Jaki grill gazowy

następny post »
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Sun, 3 Apr 2016 06:29:16 -0700 (PDT)
Subject: Jaki grill gazowy
From: dsw <d...@g...com>

Witajcie,

Doszedłem do wniosku, że czas już skończyć zabawiać się z węglem lub brykietem
oficjalnie nazywanym węglowym i czas na grilla gazowego. Ponieważ grillowałem już na
takim gdzieś przy okazji i w smaku nie czułem różnicy (a dodatkowym plusem jest
prostota pieczenia) mam teraz problem: jaki wybrać?

Budzet: do 1000, a najlepiej do 600 (no, na pewno nie >2500) :)
ale nie o to chodzi, bo zakładam, że z 10 lat postoi.

Na co zwracać uwagę? Żeliwny ruszt? Jakieś kamienie lawowe? Palnik obok? (w życiu nie
był mi potrzebny, ale może tylko dla tego, że nie miałem takiego pod ręką).

Macie może jakieś bezpośrednie, tzw codzienne doświadczenia z takimi?

pozdrwiam