Jaki automat do wypieku chleba?

1. Data: 2005-09-22 19:52:47

Temat: Jaki automat do wypieku chleba?
Od: "Zbigniew Żmuda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki automat do wypieku chleba polecacie? Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Pozdrawiam Jacek

2. Data: 2005-09-23 15:50:33

Temat: Re: Jaki automat do wypieku chleba?
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 21:52:47 +0200, Zbigniew Żmuda wrote:

> Jaki automat do wypieku chleba polecacie? Na co zwrócić uwagę przy
> zakupie? Pozdrawiam Jacek

Zależy ile masz kasy (ile planujesz wydać) i jaki chlebowy przerób ma
twoja rodzina (w ilości).
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Fellahowie"

3. Data: 2005-09-23 17:46:17

Od: "Zbigniew Żmuda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@s...waw.pl> napisał w
wiadomości
> Zależy ile masz kasy (ile planujesz wydać) i jaki chlebowy przerób ma
> twoja rodzina (w ilości).
> --
>
> Magdalena Fabrykowska Młotek
Dzięki za reakcję. Moge wydać do 500 PLN. "Przerób" to jeden bochenek
dziennie czasm mniej.
Trzy cztery lata temu widziałem taką maszynke w MM za ponad 700 PLN i była
to cena zaporowa.
Teraz jest troche lepiej.Na stronie www.chlebpolski.pl mają dwa modele
Alaska BM 2000 Clatronic BBA 2605 ale nie moge się zdecydować.
Pozdwaiam Jacek

4. Data: 2005-09-23 19:29:26

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-23 19:46:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zbigniew Żmuda* skreślił te oto słowa:

> Teraz jest troche lepiej.Na stronie www.chlebpolski.pl mają dwa modele
> Alaska BM 2000 Clatronic BBA 2605 ale nie moge się zdecydować.

Clatronic'y sa bardzo przyzwoite.
A w szczegółach - lepiej dwa mieszadła niż jedno.
Poza tym opcja stopnia przyrumienienia skórki.
Spora pojemnośc może byc wazna przy dośc sporym spożyciu chleba (do tego
trzeba pamietac, ze spozycie świeżego chleba wzrasta ;))
Programowanie czasowe, jeśli chcesz mieć na śniadanie/kolację ciepły chleb.

Ja ostatecznie kupowałam na allegro, bo w normalnych sklepach albo patrzeli
jak na idiotke przy pytaniu o maszyny do chleba, albo mieli do wyboru dwa
modele na krzyż - a jak już w Media Markcie upolowałam upatrzonego
Clatronica to nie mieli do niego opakowania, instrukcji, i za to
wybrakowanie oferowali jedynie 20 zł rabatu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

5. Data: 2005-09-23 20:34:01

Od: "Zbigniew Żmuda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Clatronic'y sa bardzo przyzwoite.
> A w szczegółach - lepiej dwa mieszadła niż jedno.
> Poza tym opcja stopnia przyrumienienia skórki.

Dzieki. Czy Clatronic BBA 2605 ma dwa mieszadła?
Jacek

6. Data: 2005-09-23 20:41:23

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-23 22:34:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Zbigniew Żmuda* skreślił te oto słowa:

> Dzieki. Czy Clatronic BBA 2605 ma dwa mieszadła?

Niestety z tym nie pomogę.

7. Data: 2005-09-23 21:52:59

Od: serevid <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Sep 2005 22:34:01 +0200, Zbigniew Żmuda napisał(a):

> Dzieki. Czy Clatronic BBA 2605 ma dwa mieszadła?

tego nie pisza ale zobacz
http://www.zakupy.tutaj.pl/index.php/cPath/22_116 model wyzszy jest w
podobnej cenie co ten 2605 a wyglada na lepszy

8. Data: 2005-09-24 06:00:25

Od: "mieszanki.pl" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam www.mieszanki.pl

9. Data: 2005-09-24 10:22:31

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005 19:46:17 +0200, Zbigniew Żmuda wrote:

> [...]
> Teraz jest troche lepiej.Na stronie www.chlebpolski.pl mają dwa modele
> Alaska BM 2000 Clatronic BBA 2605 ale nie moge się zdecydować.

No to kupuj na allegro. Tam za 300 zł (maksymalnie) dostaniesz wypasiony
model (tyle, że nie renomowanej firmy jak np. Panasonic). Na dużą
ilość chleba (1kg - 1.2 kg) lepiej kupić maszynkę dwumieszadłową,
ciasto jest lepiej wyrobione. Ja kupiłam Clatronica i jestem zadowolona.
Znajomi mają AFK i też nie narzekają.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Fellahowie"

mleko UHT
Re: kwas chlebowy - gdzie kupic
jogurt Miodzio Bacha/Campina
Pierś z indyka