Herbstrolle

1. Data: 2005-09-22 21:08:22

Temat: Herbstrolle
Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kilka lat temu jadłam to w jakiejś chińskiej knajpie w Saarlouis więc
nie zapytam kucharza jak przyrządza to danie. Bardzo smaczne cienkie
naleśniki z warzywnym nadzieniem i do tego piekielnie ostry sos.

Szukałam w googlach ale niestety nic nie znalazłam. Czy znacie przepis
na Herbstrolle ?

LadyP

2. Data: 2005-09-23 07:47:17

Temat: Re: Herbstrolle
Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** LadyP1022 <l...@n...gazeta.pl>:

> [...]
> ostry sos.

> Szukałam w googlach ale niestety nic nie znalazłam. Czy znacie przepis

Spring rolls (chyba to jest Herbstrolle ale głowy nie dam uciąć).

http://www.google.com/search?hs=9F2&hl=en&lr=lang_en
%7Clang_pl&client=opera&rls=en&q=spring+rolls+recipe
&btnG=Search&lr=lang_en%7Clang_pl

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

3. Data: 2005-09-23 12:01:55

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zapytam kucharza jak przyrządza to danie. Bardzo smaczne cienkie
> naleśniki z warzywnym nadzieniem i do tego piekielnie ostry sos.

A czy to czasem nie jest to coś co u nas nazywa się sajgonki?
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-09-23 13:05:26

Od: Konrad Kosmowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

*** batory <b...@b...poczta.onet.pl>:

> A czy to czasem nie jest to coś co u nas nazywa się sajgonki?
> Pozdrawiam - Agnieszka

Ummm... Nie. ZTCP spring role (nie wiem jak te) mają:

1. Inny rozmiat - taki prostokątny dosyć spory, jak dwa naleśniki.
2. Inne ciasto - sajgonki są zdaje się zawijane w papier ryżowy, te o
których mowa są po prostu w cieście.
3. Inny farsz - sajgonki raczej z mięstem, to tutaj ma w środku makaron
sojowy, groszek, kiełki sojowe, kapuste pekińską, marchewke i
przyprawy - dużo lżejsze są.

--
+ .-. .
Pozdrawiam, . * ) )

5. Data: 2005-09-24 20:26:09

Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:m5bd03-itl.ln1@kosmosik.ath.cx,
niejaki(a): Konrad Kosmowski z adresu <k...@g...com>
napisał(a):

> [...]
> środku makaron sojowy, groszek, kiełki sojowe, kapuste
> pekińską, marchewke i przyprawy - dużo lżejsze są.

Herbstrolle to zwinięte naleśniki, na 100% bezmięsne, pycha.

LadyP

6. Data: 2005-09-24 20:27:56

Od: "LadyP1022" <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:5hoc03-u23.ln1@kosmosik.ath.cx,
napisał(a):

> [...]

> uciąć).
>
> http://www.google.com/search?hs=9F2&hl=en&lr=lang_en
%7Clang_pl&client=opera&rls=en&q=spring+rolls+recipe

to może być to :) tylko sos diabelnie ostry, dziękuję

LadyP

7. Data: 2005-09-29 18:52:56

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

LadyP1022 napisał(a):
> Herbstrolle to zwinięte naleśniki, na 100% bezmięsne, pycha.
Pycha to jest goracy stolec na patelni!

Jaki automat do wypieku chleba?
mleko UHT
Re: kwas chlebowy - gdzie kupic