mrożenie kolb kukurydzy

1. Data: 2005-09-23 07:31:00

Temat: mrożenie kolb kukurydzy
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy komus udalo sie sztuka mrozenia kukurydzy w kolbach? zastanawiam sie
wlasnie nad zgromadzeniem mojego przysmaku w zamrazalce. macie jakies
doswiadczenia w tym temacie? jak ja zamrazac - w woreczkach, pojemnikach,
folii? jak dlugo trzeba ja potem gotowac, zeby doszla do siebie? no i czy
smakuje tak dobrze jak przed zamrozeniem?
Darecka

2. Data: 2005-09-23 08:41:55

Temat: Re: mrożenie kolb kukurydzy
Od: "Qq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> folii? jak dlugo trzeba ja potem gotowac, zeby doszla do siebie? no i czy
> smakuje tak dobrze jak przed zamrozeniem?

Ja mroziłem, ja! Ale nie była rewelacyjna. Pewnie, na bezkukurydziu, to i
taka uszła...
Będę jednak mroził znowu, ponieważ kucharka znajoma, której czyny znam i
smakuję, twierdzi, że musiałem ją "niedobrze" zamrozić, bo u niej jest jak z
pola. CZyli - walnę od razu na półkę z naj. temperaturą i jeszcze podkręcę
mrożenie. Potem wrócę do normy. Bo - fakt, kukurydza nie była głęboko
"kamienna".

Qq

Herbstrolle
Jaki automat do wypieku chleba?