Jaki pomysł na ziemniaki?

1. Data: 2004-02-10 12:19:11

Temat: Jaki pomysł na ziemniaki?
Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy ktoś ma pomysł jak zrobić ziemniaki, żeby były ciekawe. Lubię smażone i
w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki nudzą.

Anna Styś.

1. Data: 2004-02-10 12:29:55

Temat: Re: Jaki pomysł na ziemniaki?
Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bella napisał:

> Upiec w folii ?
> podac z gzikiem?
>
> tylko nie wiem czy to jest niezwykle :(

Faszerowane grzybami? Tylko trzeba miec sporo cierpliwosci :)

D.

1. Data: 2004-02-10 12:34:09

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ankastys" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki nudzą.

Ziemniaczki małe i ładne ugotować w mundurkach, nie obierając pokroić na
plasterki, podsmażyć na oleju z jakimś ziółkiem (może być majeranek, lub
tymianek, lub kminek mielony, lub co tam lubisz). Do tego zsiadłe mleko,
latem do mleka dodaję pomidorka, ogórka, koperek.
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-02-10 12:35:06

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-10 13:19, Użytkownik ankastys napisał:

> [...]
> w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki nudzą.

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-02-10 12:39:44

Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki nudzą.

Ponad miesiąc temu był długi wątek "Ziemniaczane przeboje" czy jakoś tak.
Znajdziesz tam sporo ciekawych przepisów (<- Google)

--
mangha

God Bless The Ring

1. Data: 2004-02-10 13:10:55

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ankastys" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma pomysł jak zrobić ziemniaki, żeby były ciekawe. Lubię smażone
> w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki nudzą.
Ziemniaki w śmietanie, tego to nawet pani Be nie opisywała w swych
frymuśnych przepisach.
Ziemniaki ze śmietaną, ale w śmietanie?
Jak to się robi?
Fela

1. Data: 2004-02-10 14:03:49

Od: "Dorcia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ankastys" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś ma pomysł jak zrobić ziemniaki, żeby były ciekawe.

na słodko :

ugotować ziemniaki w mundurkach , ostudzić , obrać , pokroić na plastry ,
pogrzać cukier w rondelku na małym ogniu aż się zrobi karmel, wrzucić
ziemniaczki i obsmażyć z każdej strony .

pozdr.dorcia

1. Data: 2004-02-10 14:58:40

Od: "ankastys" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ziemniaki w śmietanie, tego to nawet pani Be nie opisywała w swych
> frymuśnych przepisach.
> Ziemniaki ze śmietaną, ale w śmietanie?
> Jak to się robi?
> Fela

Gotuje się w śmietanie

1. Data: 2004-02-10 15:57:51

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Placki ziemniaczane z marchewką i np. porem! Polane kwaśną śmietaną :)
Bardzo dobre, a dzięki marchewce są ładnie żółciutkie ;)

osobiście jako fanka i ziemniaków i kaszy proponuję kaszę z ziemniakami na
rosole (czyli krupnik ale z dużą ilością kaszy i ziemniaków w kostkę
pokrojonych)

Sasannka

PS. Jesli interesuje Cie piekno
i jestes przedsiębiorczy:

http://partner.wec.com.pl

Dołącz do nas.

1. Data: 2004-02-10 18:02:55

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma pomysł jak zrobić ziemniaki, żeby były ciekawe. Lubię
smażone i
> w śmietanie, ale chciałabym coś niezwykłego, bo już mi się frytki
nudzą.
Pisałam już, jak zrobić pyszne pieczone (sposób stosunkowo
pracochłonny). Mam jeszcze sposób prościutki:
pokroić ziemniaki na grube fryty (tak 2x2 w przekroju), posypać grubą
solą, ziołami/przyprawami do wyboru, wytarzać w oliwie z oliwek i piec w
180C przez około pół godziny. Pod koniec można posypać żółtym serem.

Hania

pl.rec.kuchnia???
napolitanka
Jak tu cicho