a może trochę jedzenia?

1. Data: 2004-02-10 12:34:13

Temat: a może trochę jedzenia?
Od: "tapta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłam od mamy, weszłam na grupe i się zlękłam. Więc dla odmiany
podam 2 przepisy na pyszne słodkości ku poprawie humoru.
Po pierwsze przypominam szyszki ryżowe z "Kuchni" 06'1999:
50 dkg cukierków krówek
20 dkg masła
30 dkg ryżu preparowanego

Rozpuścic w rondlu krówki i masło, zdjąć z ognia, dokładnie wmieszać ryż.
Jak przestanie parzyć, to wilgotnymi dłońmi formować szyszki. Układać na
półmisku, zostawić do wystygnięcia. Wychodzi pyszny ryż w karmelu. Tak sobie
myślę, że niźle by wyszło, gdyby samemu zrobić masę wg przepisu na fudges
angielskie (ten z 1 op. mleka z puszki niesłodzonego, szklanki cukru i 50 g
masła) i do niej dodać ryż.

Przepis drugi - ciasto mojej chrzestnej:
ciasto zagniesc z
2 jaj
1 żółtka
1/2 kostki masła
2 szklanek mąki
2 łyżeczek proszku do pieczenia
3/4 szklanki cukru

wyłożyć je na blachę i zagotować 3 budynie czekoladowe w 1 litrze mleka
(reszta wg przepisu na opakowaniu, tylko tego mleka mniej)

budyń wlać na ciasto

no i jeszcze wierzch, który robimy mieszając mikserem co następuje:

4 serki homogenizowane
3 żółtka
1/2 szklanki cukru pudru
1/2 kostki masła
1 budyń śmietankowy (w proszku)

po utarciu na gładko dodajemy pianę ubitą z 4 białek

dajemy toto na budyń i pieczemy ok 45 min w 180 st.

jest smaczne i bardzo oryginalne

tapta

1. Data: 2004-02-10 18:02:37

Temat: Re: a może trochę jedzenia?
Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie wróciłam od mamy, weszłam na grupe i się zlękłam. Więc dla odmiany
> podam 2 przepisy na pyszne słodkości ku poprawie humoru.
> Po pierwsze przypominam szyszki ryżowe z "Kuchni" 06'1999:

Narobiłaś mi smaka tymi szyszkami :))) No i zakupiłam produkty na połowę
porci, zrobiłam i wyszły bardzo smaczne i bardzo słodkie :)))) Jednak mam 1
uwagę do Twojego przepisu - proporcje ryżu są chyba zbyt duże. Mi została
prawie połowa. Oczywiście żadna strata, zje się :))

--
mangha

Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

Jaki pomysł na ziemniaki?
pl.rec.kuchnia???
napolitanka
Jak tu cicho