Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców

11. Data: 2002-07-10 05:05:25

Temat: Re: Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thomas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:agf7qa$2o4$1@news.tpi.pl...

> Pomysł jest fajny. Najlepiej gdyby to było zdjęcie
zrobione profesjonalnie,
> żeby się później nie musieli jego wstydzić :-) No ale
wtedy nie będzie
> niespodzianki.
Myślę, że przy takiej rocznicy prezent mający charakter
niespodzianki nie jest najważniejszy. Taka rocznica, to
okazja do uczczenia ich wzajemnych uczuć.
Wiesz, jeśli zaprowadzisz ich do fotografa i zrobicie sobie
wspólne zdjęcie oraz tylko ich, tłumacząc, że to na
pamiątkę, to na pewno nie domyślą się, że docelowo chodzi o
duży, oprawiony obraz, tylko o małe zdjęcia. Trzeba tylko
wcześniej fotografa uprzedzić o jaki ostatecznie format
tobie chodzi. Nasi byli zaskoczeni sposobem wykorzystania
ich zdjęcia i oto chodziło i była ta forma niespodzianki i
jednocześnie związana była tylko z nimi, tak osobiście.
Zresztą wg. mnie nie o niespodziankę, czy zaskoczenie czymś
rodziców tutaj chodzi. Myślę, że przede wszystkim
najważniejsze jest miłe uczczenie tej rocznicy i sprawienie
na tą okoliczność odpowiedniej pamiątki. Prezent, jako
prezent bardziej kojarzy mi się z imieninami. Nie obstaję
bynajmniej przy swoim pomyśle. Może być ich dużo. Uwzględnij
tylko charakter i okoliczności tego prezentu i odpowiednio
go dopasuj. Dzieli was pewna różnica wieku i trzeba
spróbować pomyśleć ich kategoriami a na pewno trafisz w
dziesiątkę:-))
Darek

12. Data: 2002-07-10 08:41:22

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Thomas <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agf73g$se9$...@n...tpi.pl...

> ale bardziej chodziło mi o propozycje
> jakichś prezentów typu koszulka z ich podobiznami, czy kubeczki ze
> zdjęciami.

Tak trochę odbiegnę od problemu, ale czytając o tych kubeczkach z
podobiznami to.......
Byłam wczoraj z dzieckiem na basenie, a na basenie to wiadomo stale szwenda
się obok ktoś niekompletnie ubrany. Widziłam faceta, który miał tatuaż, na
jednej ręce podobizny (chyba) rodziców widać było, że pochodzą ze zdjęcia
legitymacyjnego, a na drugim ramienu tatuaż przedstawiający roześmianego
maluszka (identyczny pluskał się w wodzie). Ciekawe co zrobi facet jak
będzie miał kilkoro dzieci ;)

Przepraszam, że nie pomogłam z prezentem, ale takl mi się skojarzyło z tymi
kubkami.

--
Elżbieta

13. Data: 2002-07-11 08:57:35

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> propozycje

> nie wiem skad jestes, ale w wwie mozna kupic kubeczki z tym, co chcesz
> na nich miec (czyli zdjecie lub specjalnie wypalaja dla ciebie jakies
> imie, zdrobnienie - cala rodzine tym obdarowalam), koszulki, torcik
> wedlowski z recznie wykonanym dowolnym napisem.

U mnie we wrocku też gdzieś takie rzeczy widziałem. Tylko się zastanawiam,
czy to dobry pomysł. A jeśli tak, to co wybrać kubeczki czy koszulki?
A może jakieś koszulki ze zdjęciem i napisem ala Al Bundy ;-)

--
Pozdrowienia:
Thomas

14. Data: 2002-07-11 09:02:09

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> go dopasuj. Dzieli was pewna różnica wieku i trzeba
> spróbować pomyśleć ich kategoriami a na pewno trafisz w

Dzięki za dobre rady. Spróbuję je umiejętnie wykorzystać.

--
Pozdrowienia:
Thomas

15. Data: 2002-07-11 09:03:55

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będzie miał kilkoro dzieci ;)
>
> Przepraszam, że nie pomogłam z prezentem, ale takl mi się skojarzyło z

Z tatuarzami to ja się na razie powstrzymam. No może na 50-tą rocznicę
spróbuję ;-)

--
Pozdrowienia:
Thomas

16. Data: 2002-07-11 14:10:48

Od: Elżbieta <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Thomas <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:agjhkj$agr$...@n...tpi.pl...

> Z tatuarzami to ja się na razie powstrzymam. No może na 50-tą rocznicę
> spróbuję ;-)

I masz rację. Wspominałam tu o tym tatuażu tylko dlatego, że tak mi się z
tymi podobiznami rodziców na kubkach skojarzyło (ale mam skojarzenia).
co do faceta, to przyznam, że jego widok mnie zdziwił, był chyba jedynym, u
którego widziałam taki rodzaj tatuażu (chodzi mi o tych rodziców). Zazwyczaj
to kojarzy mi się z jakimiś wymyślnymi w wzorami, lub podobiznami kobiet,
ale ot takimi z wyobraźni, a tu widać było, że jest to "skan" ze zdjęcia. na
jednym ramieniu ci rodzice, a na drugim dzidziuś.

--
Elżbieta

wspólne spanie
Całkowicie zakręcona historia rodzinna - pomocy!
wydrukuj wypowiedzi od grupowiczow ...
Szukam literek do miarki Danone
CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)