Jaki sos?

1. Data: 2010-08-14 14:43:51

Temat: Jaki sos?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyprawiłam duży filet z indyka solą, pieprzem, ziołami prowansalskimi,
i imbirem, włożyłam do środka brzoskwinie i upiekłam w piekarniku. I
teraz chciałabym na bazie płynu, który wyciekł z pieczenia zrobić jakiś
pasujący do tego sos. W ostateczności po prostu zagęszczę mąką, ale
może macie jakieś ciekawe pomysły? Brzoskwini jeszcze trochę mi zostało.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

2. Data: 2010-08-14 15:47:57

Temat: Re: Jaki sos?
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do tego sos. W ostateczności po prostu zagęszczę mąką, ale może macie
> jakieś ciekawe pomysły? Brzoskwini jeszcze trochę mi zostało.

Brzoskwinię ugotowaną na miękko zmiksuj z marchewką, też ugotowaną albo z
surowym pomidorem, przetrzyj przez sitko. Wystarczy potem podprawić odrobiną
(kroplą) musztardy i imbiru z dodatkiem dowolnego innego zioła i zagęścić:
zredukować albo zaklepać mąką.

3. Data: 2010-08-14 20:28:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 Aug 2010 17:47:57 +0200, lemonka napisał(a):

> [...]
> (kroplą) musztardy i imbiru z dodatkiem dowolnego innego zioła i zagęścić:

Jeśli już, to tylko ziemniaczaną. Zwykła mąka do owocowego sosu? - ble.

4. Data: 2010-08-15 11:39:30

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:

> [...]
> odrobiną (kroplą) musztardy i imbiru z dodatkiem dowolnego innego zioła
> i zagęścić: zredukować albo zaklepać mąką.

Dzięki, zrobilam tak, tylko bez marchewki - wyszedł fajny, delikatny sos.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

Słońce w słoikach
Re: KAPUSTA
Re: Wybor plyty indukcyjnej - wybor pomiedzy
Re: BURAKI
przepis poszukiwany