Jaki wozek elektryczny ?

1. Data: 2008-08-24 20:21:57

Temat: Jaki wozek elektryczny ?
Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow

Mam problem. Znajomy ktory jest po amputacji obydwu nog dostal pieniadze z
PFRON na wozek elektryczny - ok 12.000 zl. Czy w tej cenie mozna kupic wozek
ktorym da sie pokonac kraweznik ? Jesli tak to prosze o podanie konkretnego
modelu a jesli to za malo to w jakiej cenie sa takie wozki ?

Z gory dziekuje za pomoc

--
Paweł Sarzała

2. Data: 2008-08-25 09:57:25

Temat: Re: Jaki wozek elektryczny ?
Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Sarzała pisze:
> [...]
> wozek ktorym da sie pokonac kraweznik ? Jesli tak to prosze o podanie
> konkretnego modelu a jesli to za malo to w jakiej cenie sa takie wozki ?

Ja używam Otto Bock A200. Kiedy go kupowałem, sprzedawca coś wspomniał o
module do pokonywania krawężników, ale go nie wziąłem, bo bardziej
interesował mnie pantograf do przesuwanie joysticka, aby lepiej
pojeżdzać pod biurko. Zmieściłem się w proponowanej cenie. Wózek można
rozmontować na kawałki i przewieźć w bagażniku samochodu.
belfer

3. Data: 2008-08-28 03:54:12

Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Sarzała pisze:
> [...]
> wozek ktorym da sie pokonac kraweznik ? Jesli tak to prosze o podanie
> konkretnego modelu a jesli to za malo to w jakiej cenie sa takie wozki ?

Za 12.000 PLN nie da się kupić wózka z joystickiem. Najlepiej niech
składa odwołanie. W PFRON wyobrażają sobie, że skuter za 10000 PLN to
też wózek.
Wózek z joystickiem w wersji podstawowej (której nikomu nie życzę)
kosztuje 15.000PLN.

4. Data: 2008-08-28 11:14:48

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Sztajnke pisze:

> [...]
> też wózek.
> Wózek z joystickiem w wersji podstawowej (której nikomu nie życzę)
Nie jest tak źle, trzeba przejrzeć Google, a potem podzwonić po
oferentach. Już widziałem za 11700, ale z wyposażeniem dodatkowym to
17000 lub więcej. Nie mówiąc już o Ibot 4000 za 30 000 $. Trzeba mieć
końskie zdrowie, żeby chorować lub być inwalidą.
belfer

5. Data: 2008-08-28 13:06:29

Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

belfer pisze:

> Nie jest tak źle, trzeba przejrzeć Google, a potem podzwonić po
> oferentach. Już widziałem za 11700, ale z wyposażeniem dodatkowym to
> 17000 lub więcej.

PLN? Chyba używane po remoncie. Też widziałem G40 z Recaro za 12.000.
Ale nie zdecydowałem się. Fotel był za szeroki, a mój Patryk miał
12 lat.

6. Data: 2008-09-06 07:55:10

Od: "Bartosz Rudź" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem. Znajomy ktory jest po amputacji obydwu nog dostal pieniadze z

> PFRON na wozek elektryczny - ok 12.000 zl. Czy w tej cenie mozna kupic
> wozek

> ktorym da sie pokonac kraweznik ?

Ja od trzech lat urzywam OttoBock B500S i jestem BAAARDZO zadowolony - to S
na końcu oznacza wersję z napędem na przód, dzięki czemu koła niejako
wciągają mnie na krawężniki do około 7-10cm w zależności od budowy krawędzi
krawężnika bo im bardziej kanciasty tym łatwiej wjechać =) Aha, tylko trzeba
brać opony z bieżnikiem kostka i czarne bo są miększe i lepiej łapią krawędź
krawężnika!

Pozdrawiam

Bartosz

Pytanie dotyczące zarobków