Jakie gatunki tuji???

11. Data: 2003-04-11 20:23:09

Temat: Re: Jakie gatunki tuji???
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3e971301@news.home.net.pl AO
<andrzejopejda(at)poczta.onet.pl> napisał(a):

> Zastanawiam sie czy aby na pewno jest to Aurescens. Moja kilkunastoletnia
> ma ok 1 m srednicy przy 4 m wysokosci, posadzone nowe w zywoplocie
> wileokrotnie przesadzane i dosc krepe maja ok. 60 cm szerokosci.
> Mam podejrzenie, ze moze chodzic o Aureospicata,
> skoro jeszcze piszesz oszybszym wzroscie.

Hejka. Ja też się zastanawiam :-) Żona zbiera przywieszki i stoi jak
byk: Thuja Occ. "Aurescens" poj. 3l wys. 70-80 cm. POLROS... Mam jeszcze
inne tuje, później kupione "Sunkist", "Golden Globe", "Danica", "Hoseri" i
wschodnią "Aurea Nana" ale te trudno by było pomylić z "Aurescens". Możliwe,
że pomylono u producenta przywieszkę.
Pozdrawiam zdezorientowanie ...cki

12. Data: 2003-04-11 20:34:13

Temat: odp: Jakie gatunki tuji???
Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A w czym igły przeszkadzają dzieciom?

Naprzykład w tym, ze mały brzdac wezmie sobie taka igielke do buzi:)

--
Pozdrawiam Magda GG 3115032
Moja nowa fotke znajdziecie ponizej.

13. Data: 2003-04-11 20:35:11

Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> no bo podobno z igly
> da sie zrobic widly
> :)

No dla chcacego nic trudnego;)))

14. Data: 2003-04-12 00:01:08

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Naprzykład w tym, ze mały brzdac wezmie sobie taka igielke do buzi:)

Czy Twoje dzieci z tego powodu nigdy nie beda w lesie ?
Nie przesadzaj, idac tym tropem to moga rowniez wziac do buzi
grudke ziemi, lezacy na ziemi lisc czy cos co opadlo z krzewu tuji.

Pozdrowienia Zosia

15. Data: 2003-04-12 07:04:27

Od: "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> napisał w wiadomości

> Czy Twoje dzieci z tego powodu nigdy nie beda w lesie ?
> Nie przesadzaj, idac tym tropem to moga rowniez wziac do buzi
> grudke ziemi, lezacy na ziemi lisc czy cos co opadlo z krzewu tuji.

Ok. Zartowalam, moze nie najlepiej mi to wyszlo, ale nie jestem doskonala.
A tak swoja droga moje dzieciatko najmlodsze i tak wklada wszystko do
dzioba:) i musze miec go ciagle na oku.
A tak powaznie, to bardzo mi sie podobaja tuje, i chcialabym wlasnie tuje
posadzic przed plotem i stworzyc zywoplot, ktory mozna latwo formowac:)
Co do iglakow, to je tez lubie, mam sama na dzialce dwa gadunki świerku:)
srebrzysty a drugi nie pametam nazwy:(
Ale raczej na zywoplot widze tuje.
Nic na to nie poradze.

16. Data: 2003-04-12 07:24:09

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziarka" <m...@U...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:b78dq1$2hl$1@topaz.icpnet.pl...
> Ale raczej na zywoplot widze tuje.
> Nic na to nie poradze.

A może żywopłot mieszany, nieformowany?
Też piękny...

Pozdrawiam
Marta
z zaczątkami żywopłotu:-)

17. Data: 2003-04-12 18:05:34

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Basiu. Ponizsze pytanie skierowałem do Ciebie. Może mi odpowiesz
:-) Jak rośnie Ci Aurescens? Bo moja ma aż 3 przewodniki.
Jarek

Hejka. Czy dla Aurescens rozstawa w rzędzie co 90 cm nie jest za mała?
Moja rośnie intensywnie i wygląda na to, że będzie b. duża.
Pozdrawiam podeszczowo Ja...cki

18. Data: 2003-04-13 14:12:07

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie przesadzaj, idac tym tropem to moga rowniez wziac do buzi
> grudke ziemi, lezacy na ziemi lisc czy cos co opadlo z krzewu tuji.

Hej,ale niektóre są dość trujące ,a inne mniej .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

19. Data: 2003-04-13 16:02:30

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Madziarka napisał(a) w wiadomości: ...
>Co do iglakow, to je tez lubie [...]

Czyli tuje to luszczaki? (nie obrazajac pewnej grupy ptakow)

>Ale raczej na zywoplot widze tuje.

Jesli Twoje dzieci beda jesc galazki tuji (kto wie?) napewno nie wyjdzie im
to na dobre.

Pozdrawiam,
Bpjea

20. Data: 2003-04-13 16:38:59

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,ale niektóre są dość trujące ,a inne mniej .

No to które polecasz, mniej czy bardziej ?

Pozdrowienia Zosia

grabie
Lilium nepalense
Odstala woda