Jakie ulubione ciasto zawsze wam wychodzi...

1. Data: 2010-01-12 19:39:06

Temat: Jakie ulubione ciasto zawsze wam wychodzi...
Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, po długiej nieobecności.
Ostatnio zrobiłem kuchnię, mam nowy piekarnik, który daje duże
możliwości szaleństw kulinarnych.

Dlatego postanowiłem założyć ten watek i prosić was o sprawdzone
przepisy na ulubione wasze ciasta. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie
smakowitości. Oczywiście zdam relację z wypieków.

Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję.
--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

2. Data: 2010-01-12 19:58:38

Temat: Re: Jakie ulubione ciasto zawsze wam wychodzi...
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <elwood@[usun]o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Oczywiście zdam relację z wypieków.
>
> Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję.

babeczki w kropeczki DrOetkera ;)

kiwiko

3. Data: 2010-01-13 19:26:14

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję kolego wysublimowanego gustu.
Pozdrawiam

W dniu 2010-01-12 20:58, kiwiko pisze:
> U?ytkownik "-=Elwood=-"<elwood@[usun]o2.pl> napisa? w wiadomo?ci

> babeczki w kropeczki DrOetkera ;)
>
> kiwiko

Chleb. Pewnie coś robię nie tak, pytanie co...
gulasze z fasole
TRENUJĘ...
szynka crudo parmenska
Dzien dobry, zastałem Jolke?