Jakiego producenta fuga

1. Data: 2006-02-07 08:31:14

Temat: Jakiego producenta fuga
Od: Hero <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jakiego producenta położyć fuge??
Mój "majster" chce żebym kupił fuge z atlasa ale słyszałem że to nie jest
dobry wybór.
Macie jakieś info na ten temat??

2. Data: 2006-02-07 08:34:44

Temat: Re: Jakiego producenta fuga
Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hero" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie jakiego producenta położyć fuge??
> Mój "majster" chce żebym kupił fuge z atlasa ale słyszałem że to nie jest
> dobry wybór.
> Macie jakieś info na ten temat??

MAPEI o jak najmniejszej ziarnistosci.

pozdr
jacek

3. Data: 2006-02-07 08:40:15

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hero" napisał:
> Mam pytanie jakiego producenta położyć fuge??
> Mój "majster" chce żebym kupił fuge z atlasa ale słyszałem że to nie jest
> dobry wybór.

Fugę akurat kupowałem według odcienia a nie według producenta.
Wyjątek stanowi figa w kolorze podstawowym (np. białym, czarnym) to wtedy
można pokusić się rozważenie pom. fugą z ceną wyższą danego producenta a
ceną niższą innego producenta. Z resztą odcieni białych i innych jest też
sporo, bo biały białemu nierówny ;)
Dobrze położona fuga jest trwała i na koniec można ją pociągnąć Delfinem.
Konsystencje i ziarnistość fug jest różna i panu majstrowi po prostu robi
się "lepiej" Atlasem ;)

P.

4. Data: 2006-02-07 15:27:10

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hero napisał(a):
> Mam pytanie jakiego producenta położyć fuge??
> Mój "majster" chce żebym kupił fuge z atlasa ale słyszałem że to nie
> jest dobry wybór.
> Macie jakieś info na ten temat??

Jak lazienka polecam Sopro Shaphir - perlowa jak to mowi sie u nas
potocznie. Woda sie nie wchlania tylko perli na powierzchni fugi.

Dobra rada..- nie bierz wszystkiego co mowi majster za prawde
niepodwarzalna :-). Spotykam sie czasem z reklamacjami, ktorych nie
byloby w ogole, gdyby majster mial ochote sie podszkolic :-).

Co do jakosci Atlasa to nic nie powiem bo tych produktow nie znam.

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

5. Data: 2006-02-07 15:54:35

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> niepodwarzalna :-).

fuj.... :-) ale zgroza ;-) mi wyszla spod raczek :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

6. Data: 2006-02-08 15:03:22

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cacek wrote:
> MAPEI o jak najmniejszej ziarnistosci.
Popieram,
Fonon

Połączenie butla gazowa - reduktor, cieknie
zmywarka-jaką firmę polecacie??
promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Meble kuchenne na wymiar - gdzie??
Wymiana łożysk bębna w pralce