zmywarka-jaką firmę polecacie??

1. Data: 2006-02-06 22:28:26

Temat: zmywarka-jaką firmę polecacie??
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzłam archiwum, przeczytałam o wyższości jednej nad drugą (nie powiem
której) i broń Boże nie chcę wywoływać nowej wojny.
Chcę tylko rady na jaką firmę się zdecydować.
Do tej pory mieliśmy Boscha (proszę się nie nabijać), właśnie tego
maleńkiego na 4 komplety wielkości (cytat z archiwum) "mikrofali z
termoobiegiem". Naprawdę nam wystarczała 2+1, obiady jadane _codziennie_
poza domem. Niestety się popsuła i zanim zamówię nprawę zaczęłam się
zastanawiać nad kupnem nowej. Chętnie kupiłabym 60 cm, ale NAPRAWDĘ się nie
zmieści, z trudem wygospodaruję miejsce na 45. Dlatego nie pytam o
szerokość, a firmę. Dzięki tej grupie kupiłam świetnie pracującą pralkę
Bosch więc i tym razem do Was uderzyłam po radę. Czy Bosch w kategorii
zmywarek jest równie dobry, czy raczej rozważyć inną firmę?? Cena tak 1500-
1700 (jeśli w ogóle w tej cenie znajdzie się coś dobrego).

Jeśli jednak dojdzie do wymiany zdań na temat wyższości, to błagam nie
linczujcie.
--
Elżbieta

2. Data: 2006-02-06 22:51:25

Temat: Re: zmywarka-jaką firmę polecacie??
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2006 23:28:26 +0100, Elżbieta napisał(a):
Czy Bosch w kategorii
> zmywarek jest równie dobry, czy raczej rozważyć inną firmę?? Cena tak 1500-
> 1700 (jeśli w ogóle w tej cenie znajdzie się coś dobrego).

Zaczynam brać pod uwagę następujące:
Siemens SF 24 M230 EU
Bosch SRS 53 MO2 EU
Bosch SRS 43 MO2 EU (czym się różnią ta i powyższa??)
Elektrolux ESF 4126

--
Elżbieta

3. Data: 2006-02-07 08:23:30

Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Siemens SF 24 M230 EU
> Bosch SRS 53 MO2 EU
> Bosch SRS 43 MO2 EU (czym się różnią ta i powyższa??)

czesc,
pol roku temu tez duzo zastanawialem sie przed zakupem. Po wielu rozmowach
wybor padl na
http://www.topmarket.pl/zmywarki_do_zabudowy/ELECTRO
LUX_ESL_4131_VI.php i
jestem bardzo zadowolony. Naprawde swietna zmywarka godna polecenia. W
wolnostojacych chyba nie ma dokladnego odpowiednika ale rozsada chyba bedzie
http://www.topmarket.pl/zmywarki/ELECTROLUX_ESF_4160
.php

pozdr
jacek

4. Data: 2006-02-07 09:27:38

Temat: Re: zmywarka-jak? firmę polecacie??
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Bosche i Siemensy (sam mam S a rodzice B)

moi tesciowe kupili Elektroluxa i w ciagu roku zesul sie juz trzy razy...

az sie boje co bedzie po gwarancji

musta

5. Data: 2006-02-07 19:04:17

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-02-06 23:51,Użytkownik Elżbieta uraczył nas tekstem:
> [...]
> Siemens SF 24 M230 EU
> Bosch SRS 53 MO2 EU
> Bosch SRS 43 MO2 EU (czym się różnią ta i powyższa??)

Mamy od swiąt SRS 55T02. Bardzo cicha, swietnie myje. No, dolny kosz
moglaby miec troszke lepiej ustawny.

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl

6. Data: 2006-02-07 20:42:46

Od: "A&T" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co sadzicie o zmywarkach Whirpool? - czy skoro pralki są ok to i zmywarki
też?

7. Data: 2006-02-08 10:40:57

Od: "Cacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A&T" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>a co sadzicie o zmywarkach Whirpool? - czy skoro pralki są ok to i zmywarki
> też?

znam kilka osob, w zasadzie to wszyscy, moi znajomi, ktorzy kupili pralki
badz zmywarki Whirpool nie powtorza juz wiecej takiego zakupu.
Sam tez kupilem jakies 9 lat temu prakle "Łi" ladowana od gory: jeszcze na
gwarancji sfajczyl sie silnik (cale szczescie, ze jeszcze na gwarancji), i
totalnie dopadla cala obudowe ruda pani :-((

teraz trzymam sie z daleka od marki "Łi"

pozdr
jacek

8. Data: 2006-02-10 19:48:09

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Feb 2006 21:42:46 +0100, A&T napisał(a):

> a co sadzicie o zmywarkach Whirpool? - czy skoro pralki są ok to i zmywarki
> też?

Alke ja mam pralkę Bosch, bo zasięgając tutaj rady stwierdziłam, że będzie
lepsza od Whirpoola. Dotychczasowa zmywarka to też był Bosch.
--
Elżbieta

9. Data: 2006-02-10 20:09:05

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2006 23:28:26 +0100, Elżbieta napisał(a):

Obecnie zmywarki tak jak i pralki mają wiele bajerów. Napiszcie co
rzeczywiście warto mieć w zmywarce, a co jest tylko bajerem podnoszącym
cenę.
Chodzi mi o rodzaje programów, aqua stop i inne takie bajery.
--
Elżbieta

10. Data: 2006-02-10 20:13:48

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 21:09:05 +0100, Elżbieta napisał(a):

> [...]
> cenę.
> Chodzi mi o rodzaje programów, aqua stop i inne takie bajery.

właśnie znalazłam w opisie jednej ze zmywarek:
-Wymiennik ciepła
-Elektroniczna regeneracja
-AquaSensor I to czujnik kontrolujący czystość wody. Bada stopień
mechanicznego zabrudzenia wody i zmniejsza koszty eksploatacji
do czego służy ten wymiennik??
na czym polega elektryczna regeneracja
i czy rzeczywiście aqua sensor jest wart dopłacania do zmywarki??
--
Elżbieta

promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Meble kuchenne na wymiar - gdzie??
Wymiana łożysk bębna w pralce
parapety - jakie?
mieszkanie z rynku wtornego