Meble kuchenne na wymiar - gdzie??

1. Data: 2006-02-06 19:09:33

Temat: Meble kuchenne na wymiar - gdzie??
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialabym wymienic meble w kuchni. Obecne sa juz w oplakanym stanie.
Czy moglby mi ktos polecic kogos Bydgoszczy albo z kujawsko-pomorskiego kto
robi meble na wymiar??? Oczywiscie fachowosc i przystepna cena mile
widziane:))

Pozdrawiam

Tysia

2. Data: 2006-02-06 19:42:51

Temat: Re: Meble kuchenne na wymiar - gdzie??
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie poradzę gdzie, bom z południa ale radzę zwrócić uwagę na trzy sprawy:

1. sposób oklejania krawędzi: może być na "kant" albo z lekkim
zaokrągleniem. Polecam ten drugi sposób, bo "kant" nie dośc, że jest podatny
na uszkodzenie to jeszcze można sobie ręce podrapać
2. szuflady. Moi "spece" zrobili szuflady w formie skrzynek z płyty i było
wszystko ok, dopóki nie zorientowałem się, że szuflada w szafce 60 cm ma
głębokość 38 cm. Okazuje się, że są dwa rodzaje prowadnic - tańsze i droższe
i do tych tańszych trzeba krótsze szuflady. Ostatecznie kupiłem szuflady w
Ikea i wymieniłem po roku. Szkoda płacić dwa razy.
3. wysokość powieszenia okapu nad kuchnią. Fachowcy uparli się na jakąś
"standardową" wysokość, a ja chciałem dać okap wyżej, żeby nie zawadzić
głową. Ostatecznie uznałem, że oni wiedzą lepiej i teraz ile razy nabiję
sobie guza o okap to klnę na własną głupotę.

Jacek

Wymiana łożysk bębna w pralce
parapety - jakie?
mieszkanie z rynku wtornego
spluczka kiblowa Geberita (zabudowana)
Termet GCO-DP 21-05 problem z uruchomieniem