promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??

1. Data: 2006-02-06 22:09:16

Temat: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

rzuciło mi sie ostatnio w oczy wmedia ale nie pamiętam dokładnej nazwy...

electrolux aeg 1246
1200 obrotow na minutr
wsad 4,5 kg
klasa prania a
1390zł
sterowanie elektroniczne
wyswietlacz czasu pozostalego do konca programu
opoznienie czasu startu
wskaznik LED przebiegu programu cokolwiek to jest
update - system umozliwjiajacy wdrozenie nowych programow prania
wymiary 85 na 60 na 45
sugerowana cena producenta
2590!

czyli media markt ci ja daje za darmo!?

czy ktoś orientuje się co to za pralka?

google milcza na jej temat
http://www.google.pl/search?hs=U9s&hl=pl&client=fire
fox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=%22electr
olux+aeg+1246&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

2. Data: 2006-02-06 22:38:26

Temat: Re: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> google milcza na jej temat
> http://www.google.pl/search?hs=U9s&hl=pl&client=fire
fox-a&rls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=%22electr
olux+aeg+1246&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

Spróbuj ta:
http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&r
ls=org.mozilla%3Apl-PL%3Aofficial&q=aeg+lavamat+1246
&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

Sądząc po cenie np. w maximedii, to ta promocja w MM faktycznie wygląda
zachęcająco. Tylko ciekawe jak z jakością tych "promocyjnych" egzemplarzy.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-02-07 12:43:13

Temat: AEG LAVAMAT 1246 EL (was: promocja mediamarkt - PRALKA electrolux aeg??)
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sądząc po cenie np. w maximedii, to ta promocja w MM faktycznie wygląda
> zachęcająco. Tylko ciekawe jak z jakością tych "promocyjnych" egzemplarzy.

myślisz, że wypuszczaliby jakieś gorsze jakościowo BONUSY?:)
a co to za połączenie AEG i ELECTROLUX??
co o tym myślicie?

zastanawiałam się nad kupnem electroluxa (ews 1221) ale teraz zobaczyłam tą
warto ją brać pod uwagę czy pozostać przy wcześniejszym wyborze?:>

4. Data: 2006-02-07 13:52:42

Temat: Re: AEG LAVAMAT 1246 EL
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> myślisz, że wypuszczaliby jakieś gorsze jakościowo BONUSY?:)

Różne cuda się w hipkach dzieją :)

> a co to za połączenie AEG i ELECTROLUX??
> co o tym myślicie?

AEG to po prostu brand Electroluxa. Na konkretnym produkcie dane logo
jest po prostu "większe" :). Na szczegółowej metce jest napisane AEG
Electrolux w obydwóch wypadkach (np. na mojej zmywarce i pralce
Electroluxa znajdę też napis AEG). AEG jest lokalizowany nieco "wyżej"
na półce (porównywalne produkty są zazwyczaj droższe).

5. Data: 2006-02-07 14:54:28

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

momento!
z tego co wiem to AEG a ELECTROLUX to dwie różne firmy??
no chyba, że to znowu ten sam producent tylko pod inną nazwą??
mówisz, że AEG lepsze?
ja przeszukałam wszystkie możliwe grupy i najlepsze pinie sa na temat
electroluxa (oczywiście nie wspominam tych nadroższych)

???

6. Data: 2006-02-07 15:03:41

Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):
> momento!
> z tego co wiem to AEG a ELECTROLUX to dwie różne firmy??

To jest ta sama firma. Dwa różne brandy. Tak jak np. bosch i siemens

> no chyba, że to znowu ten sam producent tylko pod inną nazwą??
> mówisz, że AEG lepsze?

Nie mówię, że lepsze, tylko że wyżej pozycjonowane na półce cenowej
przez samego producenta (droższe). A czy lepsze - ja mam electroluxa
pralkę, zmywarkę (tą co prawda od tygodnia) i odkurzacz i nie narzekam.
lodówkę i okap boscha i też nie narzekam. Płytę i piekarnik gorenje - i
.... też nie narzekam :) Odpukać - wszystko działa jak należy.

> ja przeszukałam wszystkie możliwe grupy i najlepsze pinie sa na temat
> electroluxa (oczywiście nie wspominam tych nadroższych)

Opinie są najróżniejsze - zależy kto jakie ma doświadczenia :) Ja sobie
electroluxa chwalę - nie mam złych doświadczeń. AEG nie pochwalę - bo w
życiu nie używałem :D Statystycznie - więcej znajdziesz opinii o
Electroluxie, bo jest zazwyczaj tańszy niż AEG - a więc potencjalnie
więcej osób go kupiło.

7. Data: 2006-02-07 15:15:55

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Feb 2006 16:03:41 +0100, Krzychu napisał(a):
okdzięki za odpowiedź
ja mam wszystko electroluxa, brakuje jeszcze pralki i odkurzacza
Te dwie rzeczy musze jeszcze kupić

wykorzystam Cię zatem :)
powiedz, jaki masz odkurzacz?? no pochwal się!
ja się zastanawiam nad electroluxem i nad zelmerem
zaleta electroluxa - cichy, zaleta zelmera - łatwo dostępne części
zamienne/szczotki itp

8. Data: 2006-02-07 15:42:55

Od: "aliali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska <m...@b...pl> napisał(a):

> [...]
fox-a&rls=org.mozilla%
3Apl-
> PL%3Aofficial&q=%22electrolux+aeg+1246&btnG=Szukaj&l

Przypatrz sie tej pralce i promocji dokładnie. Ja o mało nie naciąłem się
na "promocję". W rezultacie kupiłem w innym sklepie dużo taniej. Ceną
producenta się nie sugeruj te zawsze są dużo wyższe.
Natomiast takie coś jak "update" daje właściwie możliwość poprawienia błędów
w istniejących programach. Na tym polega wdrożenie nowych programów, wgranie
całkiem nowych nie wchodzi w grę.

9. Data: 2006-02-07 16:40:52

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> rzuciło mi sie ostatnio w oczy wmedia ale nie pamiętam dokładnej nazwy...
/.../
> 1390zł
>/.../
> sugerowana cena producenta
> 2590!

Tak OT, trochę z innej beczki:

Nie jestem handlowcem, ale IMHO te sugerowane ceny producentów to pic z foto
razem w poprzek zmontowany. Pewnie sprzedawcy kupują od producenta w hurcie za
1/4 sugerowanej ceny (bo za tyle zawsze kupują...), sprzedają za 2/3
(podkreślajac na każdym kroku ile tę sugerowana producencka cenę
rzekomo "opuścili"), a klient ma się cieszyć jak to niby okazyjnie supretanio
kupił. Taki "chłit markretyngowy" a'la skecz 'w chińskiej restauracji' kabaretu
AniMruMru ;-)
Może proporcje cen sugerowana/hurt/detal są w rzeczywistości trochę inne,
niemniej jestem przekonany, że zamiar zarowno producenów jak i handlowców jest
własnie taki - odpowiednie _zasugerowanie_ klienta ;-)

Zatem podchodze z dystansem do wszelakich "cen sugerowanych", podobnie zresztą
do "przecen" (metek poprzekreslanych nieraz pietnascie razy), "wyprzedaży" -
chociaż także nie twierdzę, że w danym przypadku i momencie "cena
sprzedawana" ;-) może być rzeczywiście atrakcyjna.

pozdrawiam -

Stanley

10. Data: 2006-02-07 17:48:06

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> rzuciło mi sie ostatnio w oczy wmedia ale nie pamiętam dokładnej nazwy...
>
> electrolux aeg 1246
/.../
> wskaznik LED przebiegu programu cokolwiek to jest

LED (jesli o to Ci chodzi) - czyli na tzw. diodach świecących - cyfry
wyświetlacza sa uformowane z takich kreseczek-żaróweczek ;-) , zwykle o barwie
czerwonej lub zielonej. Na pewno sie spotkalas, np. w AGD często w
piekarnikach. Z tym, że w tego typu wyswietlaczach mozna sie spodziewać raczej
wlasnie tylko informacji "numerycznych", np. czas pozostały do zakończenia
operacji (ilość minut, sekund, itp.), numer aktualnie wykonuwanego programu,
itp.
Natomiast na wyswielaczach LCD (ciekłokrystalicznych, taki zapewne masz np. w
swoim telefonie komórkowym) infomacje są przeważnie prezentowane w postaci
alfanumerycznej: oprócz cyfr takze litery - czyli komunikaty czesto
bywaja "podawane" bardziej przyjaźnie - pełnymi wyrazami, zadniami; ponadto
takie wyświetlacze czesto zawieraja dodatkowe ikonki oznaczajace wlaczenie
jakiejs funkcji, itp.

> google milcza na jej temat
> http://www.google.pl/search?hs=U9s&hl=pl&client=fire
fox-a&rls=org.mozilla%
3Apl-PL%3Aofficial&q=%22electrolux+aeg+1246&btnG=Szu
kaj&lr=lang_pl

jakiegos innego masz chyba tego Googla ;-)
U mnie na zapytanie 'electrolux aeg 1246' pierwszym sensownym linkiem (chyba
trzeci od góry) było takie coś - to chyba bedzie to:

http://www.maximedia.pl/?c=pralki&p=aeg_lavamat_1246
el

pozdrawiam -

Stanley