Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???

1. Data: 2008-12-19 23:29:20

Temat: Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jasiu!
Jak to możliwe, że nie pytasz o elektryczny młynek do zlewozmywaka???
Przecież głąbami nie jesteśmy, coś Ci zawsze mądrego doradzimy ;-)
JaC

2. Data: 2008-12-20 07:40:59

Temat: Re: Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Jasiu!
> Jak to możliwe, że nie pytasz o elektryczny młynek do zlewozmywaka???
> Przecież głąbami nie jesteśmy, coś Ci zawsze mądrego doradzimy ;-)
> JaC

na pewno nie zadne tanie g., bo to sie szybko rozleci

u mnie w rodzinie na cztery mieszkania są cztery Teki (3x 50.1 i jedna
nowsza 50.2). Jedna raz miala problem, bo cos pneumatyczny włącznik
odmówił współpracy, ale poza tym to nie mam sie do czego przyczepić.
Sam używam intensywnie od roku i powiem, że jest to bardzo praktyczny
wynalazek, a FOŚ powinien dopłacać do zakupu tego czegoś (bo dzięki
temu, po segregacji śmieci, z tych normalnych zostaje tyle co nic... mam
kosz 15 litrow pod zlewem, zapelniam go przez jakies 2 tygodnie (nie
jadam kukurydzy w kolbie czy bananow... ;) )

a, najstarszy ma 4 lata, najnowszy pol roku

3. Data: 2008-12-20 18:24:19

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message

> na pewno nie zadne tanie g., bo to sie szybko rozleci
>
> u mnie w rodzinie na cztery mieszkania są cztery Teki

Potwierdzę że młynek fajna sprawa, wygoda a jako bonus suchy i nieśmierdzący
kosz na śmieci.
U mnie od pół roku Franke DS-MD.
Tak naprawdę to chyba firm produkujących młynki jest cztery na krzyż a inni
naklejają swoje logo.
Niektóre ceny rzucają o podłogę i chyba nie mają przełożenia na jakość.
Wykonanie robi wrażenie naprawdę solidne, ceny tych samych modeli w różnych
sklepach potrafią się różnić bardzo mocno.
Wyłączniki pneumatyczne z kolei robią jeszcze inne firmy, są koszmarnie drogie
biorąc pod uwagę jak bardzo prosta jest ich konstrukcja. Ale faktycznie sa
poręczne. Niektórzy jak czytałem montują hermetyczne pod szafką wiszącą nad
zlewem.

TomekD

4. Data: 2008-12-20 20:58:26

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora