dwa pytanka - klej i karnisz ;)

1. Data: 2008-12-19 11:25:45

Temat: dwa pytanka - klej i karnisz ;)
Od: mara <m...@s...spam> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!

dwa szybkie pytanka:

1) co to za klej, na który np. przykleja sie CD do gazety? Tworzy taka
jakby przezroczystą gumę - chciałam przymocować dekoracje z mikrogumy do
prezentów, a kropelki rozpuszczają mi gumkę

2) widziałam kiedyś w jakiejś gazetkowej ofercie bezmontażowe,
regulowane karnisze (głównie do kuchni). Widziałam takie na żywo na
Węgrzech w różnych domach. Strasznie to fajne - na jakąś zazdrostkę czy
cuś. Wie może ktoś z Was jak się to to nazywa i gdzie mozna to to nabyć?

pozdrawiam

MaxMara

2. Data: 2008-12-19 12:48:08

Temat: Re: dwa pytanka - klej i karnisz ;)
Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mara <m...@s...spam> napisał(a):

> [...]
> Węgrzech w różnych domach. Strasznie to fajne - na jakąś zazdrostkę czy
> cuś. Wie może ktoś z Was jak się to to nazywa i gdzie mozna to to nabyć?

ad1. To jest klej przemysłowy, niedostępny dla zwykłego ludzia. Przyklej taśmą
dwustronną dostępną dla zwykłego ludzia prawie wszędzie.

3. Data: 2008-12-19 13:05:26

Od: "Clive Codringher" <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

mara wrote:

> [...]
> Węgrzech w różnych domach. Strasznie to fajne - na jakąś zazdrostkę
> czy cuś. Wie może ktoś z Was jak się to to nazywa i gdzie mozna to

Ja to mam i nazywa się 'wieszak do zazdrostki'. Kosztuje grosze i
dostaniesz wszędzie, gdzie sprzedają karnisze/zasłony. Przynajmniej tak
jest w Krakowie...

4. Data: 2008-12-19 19:03:59

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 19, 1:48 pm, " sok marchwiowy"
<s...@W...gazeta.pl> wrote:

> ad1. To jest klej przemysłowy, niedostępny dla zwykłego ludzia.

Chyba że ten ludź może wejść do sklepu i kupić (dowolny supermarket
może być i pewnie większość sklepów z towarami różnymi).
Problem tylko taki że ten klej jest w postaci stałej i trzeba mieć
pistolet do klejenia (w wersji domowej za kilkanaście zł do kupienia).

--
ZZ@private

5. Data: 2008-12-19 20:15:57

Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny <d...@g...com> napisał(a):

> pistolet - od 9 pln w górę, klej - 4,50 za 5 patyczków - wersja do kartonu
> - zabawa - bezcenna :)

On o inny klej pytał.

6. Data: 2008-12-20 00:56:17

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mara wrote:
> 1) co to za klej, na który np. przykleja sie CD do gazety? Tworzy taka
To taki specjalny klej produkowany m in przez 3M.
Mozesz kupic np tutaj:
http://alejahandlowa.pl/tr/produkt/zelki-pastylki-kl
ejace-warszawa_2809608.html
lub
http://www.klejenie.com.pl/?t=superdiscs
Jak poszukasz to znajdziesz takze te od 3M-a.
Sa najlepsze bo m in nie zatluszczaja powierzchni i mozna przyklejac
nimi np zdjecia. Wada - cena :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

7. Data: 2008-12-20 13:25:18

Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Dec 2008 20:15:57 +0000 (UTC), sok marchwiowy napisał(a):

> On o inny klej pytał.

odrobinę bardziej elastyczny - co nie oznacza że klej na ciepło nie działa
i nie jest stosowany

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

8. Data: 2008-12-20 15:28:51

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mara pisze:
> [...]
> jakby przezroczystą gumę - chciałam przymocować dekoracje z mikrogumy do
> prezentów, a kropelki rozpuszczają mi gumkę

Mam taki klej. Jest on w plynie.
Naklada sie krople na rzecz do przyklejenia i czeka sie az z koloru
mlecznego zrobi sie przezroczysty, bo wtedy staje sie taka guma.
Kupilam go w DE. Tam jest dostepny w kazdym sklepie zabawkowym i
dzieciecym. Stoi zwykle przy takich drewnianych literkach-zwierzaczkach.
Swietnie sie nim przykleja rozne rzeczy na drzwiach wewn.

m.

9. Data: 2008-12-20 18:15:51

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 19, 9:15 pm, " sok marchwiowy"
<s...@W...gazeta.pl> wrote:

> On o inny klej pytał.

Zdecydowanie o ten, przynajmniej u największego sprzedawcy gazet z CD.
Tak, te płyty są klejone ręcznie ;-)

--
ZZ@private

padnięta zmywarka?