Jasnota biała i glistnik.

1. Data: 2015-05-15 20:15:20

Temat: Jasnota biała i glistnik.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie w pełni rozwoju. Zbierajcie w czystych rejonach kwiat jasnoty i
ziele/korzeń glistnika!

http://rozanski.li/?p=1282
http://ekogazeta.com.pl/ekozdrowie/item/1105-dlaczeg
o-warto-na-spacerze-pozyskac-jasnote-biala.html
http://zielarz.blog.onet.pl/2014/08/28/jasnota-biala
/

http://www.jaskolczeziele.pl/
http://luskiewnik.strefa.pl/chelidonium.html

Jak tylko gleba podeschnie po deszczach, wyruszam. U mnie wokół domu w tym
roku całe połacie ww ziółek - MŚK ma szlaban na koszenie, z czego jest
bardzo zadowolony :-)
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

2. Data: 2015-05-15 22:22:37

Temat: Re: Jasnota biała i glistnik.
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 maja 2015 20:15:21 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Jak tylko gleba podeschnie po deszczach, wyruszam. U mnie wokół domu w tym
> roku całe połacie ww ziółek

Napisz co tam u ciebie nie rośnie, będzie krótko i zwięźle w temacie. Zapewne skrzypy
i widłaki nie wchodzą w rachubę, bo deptają je deptozaury.

- MŚK ma szlaban na koszenie, z czego jest
> bardzo zadowolony :-)

Na co jeszcze ma szlaban? Nie odpowiadaj, ważne że tym bardziej jest zadowolony.
I nie dziwota!!

3. Data: 2015-05-16 18:48:46

Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://rozanski.li/?p=1282
> http://ekogazeta.com.pl/ekozdrowie/item/1105-dlaczeg
o-warto-na-spacerze-pozyskac-jasnote-biala.html

No tak... grzybica, kurzajki, hemoroidy, krwawienia z dróg rodnych (to tak
kilka
z brzegu zastosowań polecanych nam przez Wszystkowiedzącą ziółek)
ma kobieta trochę problemów.
Nic dziwnego, że tak trudno jej dogadać się z ludźmi.
Wyrazy współczucia :)

4. Data: 2015-05-16 20:43:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 May 2015 18:48:46 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
> ma kobieta trochę problemów.
> Nic dziwnego, że tak trudno jej dogadać się z ludźmi.

Tobie na wątrobę zalaną żółcią się przyda - doczytaj :->

5. Data: 2015-05-16 22:37:22

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-15 o 20:15, Ikselka pisze:
> [...]
>
> Jak tylko gleba podeschnie po deszczach, wyruszam. U mnie wokół domu w tym
> roku całe połacie ww ziółek - MŚK ma szlaban na koszenie, z czego jest

Skoroś skora do białych upławów, toć zbieraj... Ja takich problemów nie
miewam... Ale ja jeszczem młodym...

Pozdrawiam,
MW

6. Data: 2015-05-17 00:46:26

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak... grzybica, kurzajki, hemoroidy, krwawienia z dróg rodnych

co to jebanie jakiegoś szczępa w kóhni?

7. Data: 2015-05-17 11:06:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 May 2015 00:46:26 +0200, iwanos napisał(a):

> co to jebanie jakiegoś szczępa w kóhni?

Pan po prostu chciał się pochwalić, że (na razie) nie ma kurzajek, grzybicy
ani hemoroidów. Widać jednak, że wątroba w rozkłądzie. No i z tymi jego
drogami rodnymi to też nie wiadomo tak do końca... :-D

8. Data: 2015-06-15 20:49:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2015 20:15:20 +0200, Ikselka napisał(a):

> glistnika!

"Wskazania:
kolka żółciowa, wątrobowa, jelitowa, żołądkowa, moczowodowa, nerkowa; bóle
trzustki, kamica żółciowa i moczowa, zastoje żółci, zapalenie wątroby i
pęcherzyka żółciowego, niedostateczne wydzielanie żółci, niewydolność
wątroby, po wycięciu pęcherzyka żółciowego, zapalenie trzustki, nowotwory,
choroba wrzodowa (zdania podzielone; osobiście nie widzę w tym przypadku
chorobowym przeciwwskazań, wręcz przeciwnie), bolesna biegunka, zapalenie
żołądka, skurcze odźwiernika, zaparcia, parcie na kał i mocz, skąpomocz,
obrzęki, zapalenie nerek, dróg moczowych i przydatków, bolesne oddawanie
kału i moczu, bóle nerek, skurcze oskrzeli (utrudnione oddychanie, astma,
zadyszka, niemożność złapania tchu), dusznica bolesna, kaszel bolesny,
skurcze mięśni i naczyń w kończynach (jednocześnie zażywać Dolomit !),
kłucie w sercu, niedotlenienie mięśnia sercowego, nerwica i kołatanie
serca, bezsenność, spięcie, zdenerwowanie, lęk, stres, wewnętrzny niepokój,
nerwica żołądka i jelit, zmęczenie, osłabienie, złe samopoczucie,
zaburzenia miesiączkowania i hormonalne, okres po- i przekwitania i choroby
z nim związane, bóle miesiączkowe, otyłość, choroby skórne, gruźlica
(glistnik zabija pałeczki), choroby alergiczne i zakaźne, reumatyzm,
zapalenie płuc, choroby narządów płciowych (stany zapalne jąder, jajników),
stan przedmiesiączkowy, zaburzenia trawienia, niestrawność.

Przeciwwskazania:
ciąża, zaćma, jaskra, zażywanie leków w skład których wchodzi atropina i
jej podobne. "

http://www.prometeusze.pl/glistnik.php

Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?