Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)

1. Data: 2015-05-11 00:07:12

Temat: Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od zawsze jadam "śniadanie" najwcześniej o 11-ej, najczęściej jednak około
12ej i później, bo niezależnie od tego, o której wstanę, i tak nie mam
apetytu do południa - ot, mądry organizm sam wie, co robić, trzeba go tylko
słuchać :-))
http://metro.gazeta.pl/Lifestyle/1,135222,17555879,T
rzy_posilki_dziennie_oznaczaja_zdrowie__To_mit__Powi
nnismy.html#TRrelSST
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

2. Data: 2015-05-11 02:47:46

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 00:07:13 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> NIE DAJĘ na WOŚP

Coś się tego wośpu tak przyczepiła? Na caritasa też nie dajesz, na peceka też nie, na
Ochojską też nie.. Ino bąki puszczasz po wszelakich grupach zabarwiając je
emotikonkami w stylu "3-]", co wygląda jakbyś w michę się defekowała, albo gile z
kinola wylatywały. A skoro na wośp nie dajesz, to napisz czy w ogóle dajesz
jakiekolwiek datki na jakąkolwiek fundację urzyteczności społecznej.

Jeżeli TAK, to na jaką i uzasadnij dlaczego. Jeżeli nie dajesz na żadną, to weź
wytłumacz dlaczego z taką werwą przyczepiłaś się akurat z negatywną oceną w stosunku
do wośp'u.

3. Data: 2015-05-11 09:51:00

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...
> [...]

weź wytłumacz dlaczego z taką werwą przyczepiłaś się akurat z negatywną

Aleś sobie partnerkę do dyskusji wybrał(a).... To z tą emitikonką to prawie
masz rację - prawie, bo większość jej postów na wszelakich grupach to
defekacja właśnie. Czasem, jak się na temat gotowania wypowie (ale i to
tylko czasem), to jeszcze się da przeczytać. Ale chociażby ta jej sygnaturka
ją całkowicie deprecjonuje. Bzdury wypisywane w to nie "wyroczni nieomylnej
i jedynej co zeżarła wszelkie mądrości" to pomijam, bo po co bić pianę...

4. Data: 2015-05-11 13:18:54

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...
> skoro na wośp nie dajesz, to napisz czy w ogóle dajesz

Napirawdę Cię to ciekawi?? Zastanów się czy musisz wiedzieć.

5. Data: 2015-05-11 18:59:37

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek pierwotny jadł cały dzień i mi się to podoba.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2015-05-11 19:24:50

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2015 o 00:07, Ikselka pisze:
> [...]
> apetytu do południa - ot, mądry organizm sam wie, co robić, trzeba go tylko

Też tak mam, gdy się nawpieprzam wieczorem do oporu.
Organizm trawi to wtedy do popołudnia, bo jak wiadomo, system trawienny
nie pracuje w czasie snu.

Spróbuj nie zjeść kolacji a zobaczysz jak Ci będzie smakowała jajecznica
o siódmej rano:)

Dlatego włąśnie Francuzi jedzą rano swoje petit déjeuner składające się
jedynie z kawy, croisanta i soku pomarańczowego.
Za to niewiele się mówi o tym, ile oni potrafią wciągnąć późnym
wieczorem! Nie wiem, czy wiesz, ale u nich zupę podaje się do kolacji!
A kolacja (często zakrapiana) nierzadko kończy się po 22-giej!
I ja tam byłem i miód i wino piłem :)

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

7. Data: 2015-05-11 19:55:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
> Człowiek pierwotny jadł cały dzień i mi się to podoba.

Skąd to wnosisz? Bo Tesco było otwarte 24 godziny?
Raczej właśnie jadł sporadycznie... jak coś znalazł/upolował.

8. Data: 2015-05-11 20:02:06

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-11 o 18:59, Stokrotka pisze:
> Człowiek pierwotny jadł cały dzień i mi się to podoba.

Czasem jadł, a czasem nie jadł. Nie zawsze miał blisko do Biedronki i
nie zawsze miał drobne przy sobie.
Ale jeśli się komuś podoba jedzenie przez cały dzień, to chyba nic nie
stoi na przeszkodzie, by uskuteczniać?
--
B.

9. Data: 2015-05-11 20:34:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 May 2015 19:24:50 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
> nie pracuje w czasie snu.
>
> Spróbuj nie zjeść kolacji a zobaczysz jak Ci będzie smakowała jajecznica

Nie jem kolacji. W każdym razie nie "nawpieprzam" się wieczorem, bo
wieczorem jem tylko mały jogurt, czasem zamiast tego jedną małą kanapkę.
I to najpóźniej do godz 20. Chodzę spać późno (jak zapewne wiesz) i do czas
pójścia spać piję tylko herbatę, gorzką. Albo melisę.

Nie cierpię być najedzona na noc - wtedy obowiązkowo mam koszmary.

> [...]
> wieczorem! Nie wiem, czy wiesz, ale u nich zupę podaje się do kolacji!
> A kolacja (często zakrapiana) nierzadko kończy się po 22-giej!

Jak wyżej.

10. Data: 2015-05-11 21:10:16

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze miał drobne przy sobie.
> Ale jeśli się komuś podoba jedzenie przez cały dzień, to chyba nic nie

Stoi , jak pracowałam w Warcie, to miałam samozwańczego szefa , co mi nie
pozwalał jeść.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

DLACZEGO warto głosować nawet NIEWAŻNIE. (was: Ile będzie głosów nieważnych?)
Czy alkohol tuczy?
woda i wino
Kiedy ryż zabija?
Kiedy ziemniak zabija?