Czy alkohol tuczy?

1. Data: 2015-05-05 21:57:19

Temat: Czy alkohol tuczy?
Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy!

Skąd taki pogląd, że alkohol tuczy?

Wiem, ma sporo kalorii, ale na zdrowy rozum pijąc pół litra wódki
dziennie (2200 kcal) raczej się nie przytyje...

Te kalorie to jakaś ściema jest chyba?

Co z tego, że na schabowym z kapustą i kluskami można podgrzać litr wody
o 1 stopień Celsjusza? I co z tego, że to samo można zrobić na 200
gramach czystego spirytusu? Jak to się ma do rzeczywistego wpływu na
ludzki organizm?

Pozdrawiam,
MW

2. Data: 2015-05-05 23:17:15

Temat: Re: Czy alkohol tuczy?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-05 o 21:57, wolim pisze:
> Moi drodzy!
>
> Skąd taki pogląd, że alkohol tuczy?
>
> Wiem, ma sporo kalorii, ale na zdrowy rozum pijąc pół litra wódki
> dziennie (2200 kcal) raczej się nie przytyje...

Od tej samej ilości alkoholu w piwie brzuch na pewno urośnie.

Ewa

3. Data: 2015-05-05 23:31:40

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Od tej samej ilości alkoholu w piwie brzuch na pewno urośnie.

Czy rośnie on od alkoholu, czy też od pozostałych składników
ekstraktu? Inaczej mówiąc -- czy od bezalkoholowgo nie rośnie?

Jarek

--
Od wódki rozum krótki.

4. Data: 2015-05-06 00:17:17

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o 1 stopień Celsjusza? I co z tego, że to samo można zrobić na 200
> gramach czystego spirytusu? Jak to się ma do rzeczywistego wpływu na

raz w tygodniu człowiek się powinien solidnie napić, nawet dla ogólnego
dobrego samopoczucia

5. Data: 2015-05-06 00:32:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos pisze:

> raz w tygodniu człowiek się powinien solidnie napić, nawet dla
> ogólnego dobrego samopoczucia

Tak robi wielbłąd. Nie wiem czy dla ludzi jest to równie dobre.

--
Jarek

6. Data: 2015-05-06 00:35:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 May 2015 00:17:17 +0200, iwanos napisał(a):

> raz w tygodniu człowiek się powinien solidnie napić, nawet dla ogólnego
> dobrego samopoczucia

Ba tam - dla ogólnej higieny :-)
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

7. Data: 2015-05-06 07:17:24

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-05 o 21:57, wolim pisze:

> Skąd taki pogląd, że alkohol tuczy?
>
> Wiem, ma sporo kalorii, ale na zdrowy rozum pijąc pół litra wódki
> dziennie (2200 kcal) raczej się nie przytyje...

Kiedyś czytałam taką teorię:

http://oczymlekarze.pl/zdrowy-styl-zycia/dieta/1128-
czy-alkohol-tuczy-wyniki-badan
Mam wrażenie, że i Ty też ją znasz. Pytanie zadałeś, by ożywić tę tutaj
żabę? No to się udało.
--
B.
on pierwszy pokazał nam

8. Data: 2015-05-06 08:39:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy rośnie on od alkoholu, czy też od pozostałych składników
> ekstraktu? Inaczej mówiąc -- czy od bezalkoholowgo nie rośnie?

A kto by tam wypił tyle samo bezalkoholowego!

Ewa

9. Data: 2015-05-06 12:58:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 maja 2015 21:57:24 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
> Moi drodzy!
>
> Skąd taki pogląd, że alkohol tuczy?

Przy flaszce/pysk, 2 golony też schodzą.

10. Data: 2015-05-06 13:00:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A kto by tam wypił tyle samo bezalkoholowego!

Faktycznie, na trzeźwo z większą ilością może nie być łatwo.

Jarek

--
-- Po pierwszej szklance nie zagryzam.

woda i wino