Czy alkohol tuczy?

11. Data: 2015-05-06 18:05:03

Temat: Re: Czy alkohol tuczy?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-06 00:17, obywatel iwanos uprzejmie donosi:

> raz w tygodniu człowiek się powinien solidnie napić, nawet dla ogólnego
> dobrego samopoczucia

Bardzo słuszna teza. Ciekawe, czy jest już na ten temat demot jakiś czy
inna e-kartka...

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

12. Data: 2015-05-06 18:08:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-05-05 21:57, obywatel wolim uprzejmie donosi:
> [...]
> o 1 stopień Celsjusza? I co z tego, że to samo można zrobić na 200
> gramach czystego spirytusu? Jak to się ma do rzeczywistego wpływu na

Tak samo jak to, że nie picie człowieka rozsadza ale kliny.

13. Data: 2015-05-06 20:22:17

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-06 o 07:17, bbjk pisze:

> Kiedyś czytałam taką teorię:
>
> http://oczymlekarze.pl/zdrowy-styl-zycia/dieta/1128-
czy-alkohol-tuczy-wyniki-badan

> Mam wrażenie, że i Ty też ją znasz. Pytanie zadałeś, by ożywić tę tutaj
> żabę? No to się udało.

To były moje osobiste przemyślenia. Ale rzeczywiście autor tego artykułu
ma podobne podejście do tematu. Bo skąd niby miałby się odkładać tłuszcz
w naszym organizmie, skoro w czystej wódce nie ma ani białek, ani
węglowodanów, ani tym bardziej tłuszczów?

Pozdrawiam,
MW

14. Data: 2015-05-07 00:13:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 May 2015 18:08:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> Tak samo jak to, że nie picie człowieka rozsadza ale kliny.

No bo to nie picie, lecz niepicie rozsadza 3-)
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

15. Data: 2015-05-08 22:30:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak robi wielbłąd. Nie wiem czy dla ludzi jest to równie dobre.

:-)) LOL.

16. Data: 2015-05-08 22:30:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ba tam - dla ogólnej higieny :-)

Najlepiej dla odkażenia zaraz po kąpieli w gorącej wodzie spuszczonej z CO
;-)

17. Data: 2015-05-08 22:47:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" <n...@p...tu> wrote in message

> [...]
> naszym organizmie, skoro w czystej wódce nie ma ani białek, ani
> węglowodanów, ani tym bardziej tłuszczów?

Ja to od dawna jestem ciekaw ile tych kalorii wypisanych na opakowaniach
pokarmów jest rzeczywiście przyswajana przez organizm... Pytałem o to
swego czasu w usenecie ale nikt nie wiedział. Jeśli rzeczywiście ilość
kalorii jest szacowana wyłącznie na podstawie energii wydzielanej w czasie
spalania pokarmów i nie jest w żaden sposób korygowana danymi z testów
przybierania na wadze to szansa jest na duże błędy. Przecież organizm
ludzki nie ma możliwości przyswajania np. celulozy, a jej wkład w spalanie
i ogrzewanie określonej ilości wody przy pomiarach pokarmów roślinnych
nie można chyba zaniedbać.

18. Data: 2015-05-08 23:50:35

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) LOL.

nie śmieszne :)
ale jak się raz w tygodniu najebiesz to nie musisz potem brać esencjale
forte

19. Data: 2015-05-08 23:52:07

Od: iwanos <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej dla odkażenia zaraz po kąpieli w gorącej wodzie spuszczonej z
> CO ;-)

ja to bym kiedyś tam chciał się rozgrzać w saunie polewając kamienie
spirytusem

20. Data: 2015-05-09 00:17:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 May 2015 23:52:07 +0200, iwanos napisał(a):

> ja to bym kiedyś tam chciał się rozgrzać w saunie polewając kamienie
> spirytusem

Oj, może byś tego nie przeżył. Wchłanianie spirytusu jest
wielokrotnie(sic!) efektywniejsze przez wdychanie jego gorących oparów, niż
picie. Zawartość alkoholu we krwi wzrosłaby Ci niebywale szybko do poziomu
śmiertelnej dawki, nigdy więc takich "inhalacji" nawet nie próbuj.
Mój Teść, niegdyś chemik w ówczesnych (jednych z wiodących) zakładach
spożywczych, przenosił swego czasu w rękach, ze stołu lab. na stół, butlę
laboratoryjną wypełnioną 5 litrami spirytusu. Butla wypadła mu z rąk, gdy
się potknął - spirytus zalał całą podłogę. Teść chciał szybko go usunąć,
więc użył ręcznika, zbierając nim spirytus do wiadra. Powierzchnia
parowania była bardzo duża, więc ilość par ogromna, przy czym miał twarz
wprost w oparach. Tak się urżnął tą "inhalacją", że ledwo go wyciągnięto
stamtąd.

Sauna (wysoka temperatura) spotęgowałaby to zjawisko wielokrotnie. MOgłoby
się skończyć nawet śmiercią, bo mało, ze wielka ilość par, to jeszcze
zwiększone wziewne wchłanianie (rozszerzone naczynia krwionośne). także
przez skórę.
--

Ikselka
pewni siebie."